Pazar

Belkide

Belki de yanlış yapıyorum.İçine atılmış duyguları dışarı çıkarmak bu kadar gerekli midir?Peki ya içimde tutamıyorsam...Off kendime cevabını alamadığım sorular sormaktan sıkıldım.Bazen haksızlığa uğradığımı düşünüyorum.Peki ben hiç mi kimseye haksızlık etmiyorum? Bak işte yine bir soru daha...Kendimi kandırmaktan nefret ediyorum her konuda.-aşk,mutluluk,sevgi...-Bugün iyi değilim , zaten ne zaman tam anlamıyla iyi oldum ki? henüz küçüğüm ve açıkçası hiç aşkı tanımamış olmayı isterdim.Ama geç kaldım...Artık bundan sonra ne yapacağımı düşünmekten başka da bir çarem yok gibi duruyor.Hele ki aşkın karşılıksızsa yapacak hiçbir şey yokmuş... Neyse derin konular bunlar bu saatte de fazla gitmez gibi sanki...Ben geceleri yeterince düşünüyorum zaten bir de başkalarını düşündürmeyeyim.Yeter ilk günden bu kadar hadi bi ara yazarım ben yine ... Benim hislerim kolay kolay değişmiyor nasılsa...