Pazartesi

güçsüz bir profil daha bıraktım işte arkamda...

Ne diyorduk... Evet gerçekten güçsüzüm ben.Bunu bugün daha iyi anladım.İki duygusal şarkıya mı bakıyormuş meğer gözyaşlarım?Hala utanmadan ağlayabiliyor musun bazı şeyler için Çağla? Off sevmiyorum bu huyumu sevmiyorum...Belki nedensiz,belki de saymakla bitmeyecek kadar fazla sebeplerden ötürü.Baş sebebimse...Tabi ki sensin! Halbuki dün akşam ne kadar da güzeldi...En azıdan bi diyaloğa girmiştik ve tatlı bi konuşma yapmıştık:).Ben onunla yazdıklarımı paylaşmıştım.O ise okuduktan sonra bir tebessüm etmekle yetinmesine rağmen benim için oldukça hoş bir durumdu.Ama ne olduysa bugün duygulandım işte.Sanırım ne olduğunu biliyorum.Aklıma ilk anlar gelmiştir belki...Tanışmadan bile önceki anlar...sonra...sonra kısa da olsa akılda kalacak kadar etkili olan,birlikte geçirilen zamanlar...Ve sonra beni sevmediğini,önemsemediğini söylediği cümleler...Düşündümde üzülmek için yeterince sebebim varmış aslında...Aklıma geldiğinde onun için hala gözyaşı dökmek için...Hem gülümsüyorum hem somurtuyorum o varken aklımda,hayatımda...Bazen üzüldüğümde gülümseme sebebimsin bazense en mutlu anlarımda bile hayatımı karartmışçasına durgunlaşmamın...Off yeter bu kadar yine derin konulara dalıyorum yoksa .Bugün daha bitmeden bi okadar daha ağlamak istemiyorum, daha doğrusu artık ağlamak istemiyorum...Gerçi hiçbi gözyaşım senden değerli değil ama ... Ama en azından değdiğini ,bir şeyleri değiştirebildiğini bilebilseydim! uykum geldi uyurum ben şimdi.Yine bilindik alışılmış rüyalar...Yine rüyalarımda SEN...Sen yine ancak rüyalarımda...

Hiç yorum yok: