Salı

Yanlış Yapıyorum...

Belki de seni sevmeyen bi insan hakkında hayal kurup bir şeyler ümit etmek çok yanlış.Hatta belkide değil kesinlikle çok yanlış.Kimin ben?...sana aşık kız...Pıfff çok kötu bi his,kötü bi durum...Gerçekten en iyisi dile getirmemekmiş.Bütün suç bende .Belki de imkansız bi aşkın peşinde koşmaktansa seni mutlu edebilecek insanlara yönelmek,en azından iki kişinin mutsuzluğunun söz konusu olmasndan kurtarılıp bi kişiyi bile olsa mutlu etmek en doğrusudur...Demek ki benim,onun hayatında ondan diğer hoşlanan kızlardan bi farkım yok.Sıradanım...önemsiz...Üzgünüm bu akşam çok üzgünüm...Benim için ne diyeceğini düşünüyordun ya...En iyisi çocukça davranan bi kız boşver de...Zaten bunu bana da hep söylerdin.Söylediklerini ve yaptıklarını unutmadım ya bu da aklımda kalan bi parçası işte...Bana aşık olan çocukça bi kız...

Bir şeyler düzelmeli artık.Öyle ya da böyle değişmeli...

1 yorum:

içimizdeki ışık dedi ki...

meraklı çocukça hareket eden ama bunu ergenliğine borçlu olan bir kız. haberin yok birgün unutursun, istemiyorsan da unutmazsın... ama sana sölemek istemediğimde bilki
altın da bişi var, ama üzülmeyi sen istedin... senin istediğin dışında bişi olmadı.. ama gerçek olan şey benim için bu.. istiyorsan inkar edebilirsin... neyse.. yorumlarımla katkı yapayım dedi...