Perşembe

Karışık

Yine ben ve yine karmakarışık duygularım.Artık sıkmaya baslıyorum biliyorum hatta ben bile sıkılıyorum bazen kendimden.Kafam karışık ne yapmam gerektiği konusunda bazı kararlar almakta zorlanıyorum.Arada kalmalarım çok oluyor bu sıralar.Off hep böyle mi olacağım ben?Duygularıma isim ve yön veremiyorum.Bazen ne hissettğimi ve neden tutarsız davrandığımı çözemiyorum.Çok yoruluyorum bu aralar.Günleri hatta ayları karıstırır oldum.Moralim bozuk,keyfim kaçık,ne istediğimi bilmiyorum...Halbuki ne kadar da küçük şeylerle mutlu olurdum,seninle ilgli olunca.Günlüğümü açıpta okuyamıyorum artık.Aklım daha çok karışıyor.Yine ben seni arıyorum sonra yanımda.Ama sen yine olmuyorsun,sen yanımda yoksun çoğu zaman.Zatan bende herkes gibiyim sende,herkes kadar.Bazen düşününce o bile yeterli olmalı diye düşünüyorum,benimle hiç konuşmadığın günler aklıma gelince...Şimdi bile mutlu olmalıyım diyorum.Sonra düşünüyorum değişen hiçbir şey yok aslında.Sen aynı sensin,ben aynı ben.Düşüncelerimz hislerimz aynı hep,eskisi gibi...Bu yüzden bırak kurcalama Çağla belki de böylesi en güzeli...

Hiç yorum yok: