Cumartesi

hep ben...

Mutsuzum,moralsizim.Ruh gibi geziyorum bir kaç gündür.Artık hiçbir şey umrumda değilmişçesine,boşvermişçesine...Bugün farkına vardımda yüzüm hep asık,hep karamsar bir hava estiriyorum çevremde.Arkadaslarımla aram kötü.Kimsem yok suanda yanımda aradığımda belkide.Kırıyorum insanları ama çok üzerime geliyorlar bazen. Çok yargılınanıyorum.Yanlışlarımı kendim yaptığım gibi doğrularını da kendim bulmak istiyorum.Bak şimdi ne kadar mutsuzum...
Günlüğüme yazacaktı aslında ama o kadar umursamazım ki vazgectim.Defterimi ve kalemimi almaya üşendim.Ama yazmasam bu sefer daha çok birikecekti içimdekiler.Yine hesap veriyorum resmen...7 Mayıs'ta doğumgünüm ama ilk defa umrumda bile değil! ne olursa olsun ozamana kadar mutlu olamayacagım biliyorum, o günde...çok düşünüyorum,çok üretiyorum kafamda,çok çabuk karar veriyorum...Her yerde bi hatıra bırakmışım meğer,bırakmışız...Her gün onların üzerinden geciyorum,ezip geçiyorum...Kimse yok işte yanımda hayatımda istemiyorum.Değer verdiğim hergün canım dediklerim bugün,benim kötü olduğum günlerde bana alınganlık yapıyorlar...İstemiyorum kimseyi yalnızken daha mutluyum evet yalnızken daha mutlu...Siz beni uzaktan izleyin , fikir üretin , benim yerime siz karar verin fakan ben 'ama ' demeye kalkınca alınganlık edin.Sağolun ya gerçekten bğtğn suç benim , benim çünkü hiç bir hükmünüze mudahele etmemeliydim,bütün suç benim...

Hiç yorum yok: