Cuma

Çıkış YoLu

İnsanlara gerçektende güven olmuyormuş.Bu aksam bunu bir kez daha anladım.Saçmalık! senin goremediklerinin başkaları tarafından farkedilip zamanında yapılması gereken uyarının geç gelmesi acı... İyi de artık ne yapabilirim ki? Neden bu konuşma? Senin için üzüldüm de ne demek? ben üzülmedim ki benim yerime acı çekmene gerek yok ki.İnsanlar yaşayarak anlıyormuş doğruyu yanlışı,çevreden aldığı örnekler yetmiyormuş demek ki agzı yanmadan...Pişman mıyım peki? bu gün anladığım tarihi geçmiş bi pişmanlık belirtisi bu belki de.Bunu bana hissettiren insan benim arkadasım hatta onun açısından bakarsak beni dostu olarak gördüğünü söylüyordu.O zaman neden tarihi geçmiş bi yorum girdi hayatıma.O zaman ve o anların sonu gelirken sonunu BEN getirirken üzülmeyen ben neden şimdi bu kadar kafaya takıyorum.Sindirememek midir bu? belki de... insanları gerçekten tanıyamıyorum bu konuda çok başarısızım.
Bu sene kafamı rahat tutacağıma kendi kendme söz veriyorum.Ders çalışmak için tabiki de ve sınav da başarılı olmak adına tabi ki ...Ama herkes buna karşı sanki en başta da ailem.İyi de değilim pek zaten muhtemelen aşırı sinirden bu kadar yıpranıyorum .acaba herkes bunu bana kasti mi yapıyor? arkadaslık dostluk... dost kavramını yakın zamanda yitirdim ben.Yani yanlış seçimin getirdiği doğal sonuc neticesinde.Ama acı oldu. Ve aynı sınıfta düşman gibi olmak göz ucuyla takip edilmek hiç de hoş deilmiş.Neden bende öyle olamıyorum , neden hoş anılarımın gecmedii insanlara sinsi sinsi bakamıyorum acaba? Bu bi kayıp mı peki? iyi niyetli olunca üzülen hep ben olcaksam neden hala bu ısrar_? Bunu yapamıcak kadar beceriksiz miyim ben yoksa saf mı? Eskisi kadar neşem yok hatta hiç neşem yok artık.Yeni arkadaslarım var evet onlarla mutluyum en azından beni anlıyorlar ama ya bende acılan derin yara o nasıl kapanacak? Ne var biliyor musun her şey gülüp eğlenmek değilmiş hayat bu değilmiş..ve bu düşüncelerin arasında boğulurken bana gelen bir takım beni üzmeye yetecek haberler...gerçekten artık içime atmaktan anlatamamaktan yoruldum.Bir çıkış yolu arıyorum ama bulamıyorum...Aslnda daima yanımda olduğunu bildiğim güvenebileceğim bir insan var ama aslında yok!

Hiç yorum yok: