Cuma

Benim maskem yok ki?

Nerden nasıl ve neden başlamam gerektiğini bilmiyorum... ama baslamalıyım bir yerlerden..gözüm birşeyleri arıyor , biryerleri... tutunmak istiyorum belki bir dala ama her elimi uzattığımda çürük bir dal karsılıyor beni ve neden sonra kopup gidiyor ellerimden..yararını da geçtim hep zarar veriyor bana..artık hiçbir söz cazip gelmiyor ya da hiç bi yeni algı etkilemiyor beni..soyutluyorum kendimi herşeyden...herkesten... Bilmediğim bi yolda sonunu düşünmeden yürüdüğümü farkediyorum .Bunun kimse farkında değil benden başka.Sonra yine belki bi umut cıkmak istiyorum bu kuyudan ve sesleniyorum gözlerimle''İMDAT'' ve yine o sessizliği sürdüren ama kulakları tırmalayan çığlıklar,haykırışlar...Bunları neden sadece ben duyuyorum...kendimi neden duyuramıyorum...Bazen bi yer seciyorum kendime,yeni,guzel ve huzurlu... Çalışıyorum bak işte..Mutlu olmaya calısıyorum..Kendimi kandrmaya calısıyorum.. Ama olmuyor. Ne zaman basarmaya başlasam zorla birileri beni hayatına dahil ediyor..ben anlamadan ya da benim iznim olmadan.. pardon ? siz kimsiniz...Heyy maskeli adam sana söylüyorum... seni hayatımda istemiyorum... defol artık ... daha ne diyebilirm ki!!!sen benim hiçbir şeyimsin ki neden önemsiyosun kendince bukadar kendini... sen hiçbirşeysin... bu bile fazla ya neyse artık.. dedğim gibi umrumun dahi umrunda değilsin... başka konak bul artık kendine...ama düşünmeden edemiyorum bazen.. herkesin maskesi varmış meğer.Benim gördüğm göremediğim herkesin...Peki peki ama benim neden maskem yok...heyy yanımdan gözlerini süzerek geçen aptal serseri... söyle bana nerden buldun o maskeyi... ama ama benim maskem yok ki!! yok ki!!.
canımı acıtmaya çalışan her anı her saniye herdakika benden sıyrılırken sana batıyor biliyorum... artık içim acımıyor ya da gözlerim senin için hüzün göstersi sergilemeye yeltenmiyor ama sen... sen istediğin kadar gizlensende hayallerinden.. benden kurtulamıcaksın... Kaç yüzün olursa olsun... ama keşke bi maskede bende olsaydı be... benim neden maskem yok ki?

Hiç yorum yok: