Cuma

16'sı...

Hiç iç açıcı bişi yazmaz mı bu kız ya... yazmazmış demek ki... Aslında söz vermiştim kendime , artık bu kadar çok yazmayacaktım .Edebiyat öğretmenim haklıydı.Okumak zahmettir,okumak çoğu zaman insana zevk vermez karamsarlığa iter,hele ki konu derinse... Bu durumda yazmak...yazmak ağır iştir,zor iştir,insanı mutlu etmez,üzer,her zaman derdi...Haklıymış,yazdıkça insan zorlaşırmış hisler,duygular...Bu onun suçu değil .O?... arkadasım ya hatta kanx... sadece anlatırken boğazıma bişiler düğümleniyor...sonra arkama dönüp bakıyorum ki bir sürü pişmanlıklar.. sonra ileriye bakıyorum.. o kadar güçlü değilim ki...ne eskisi gibi oldu ki, bu da olmayacak biliyorum hatta eminim.İşin kötüsü alışıyorum sanırım.sürekli böyle olmaya,sürekli böyle olmana.Beni ne mutlu eder bilmiyorum ki.Bilmiyorum işte.Kimse olmasa da yanımda herkes gitse de, gitsen de..Sen varsın aslında ama dedim ya yokluğun..yokluğuna alışıyorum galiba..Seni içimde yaşamaya , yaşatmaya.Neden öldürmedim bilmiyorum.Ama sanırım ben katil olamıyorum.Aslında herşey ne kadar basit, ne kadar normal.Biliyorum bir ben değilim acı çeken ve biliyorum benim hissettiklerim umrunda bile değil.Yani ben öyle düşünüyorum artık. Neyse... dedim ya herkes yasıyo bunu,ama kimse ölmüyo.Sadece bi şarkıda ağlayıveriyo,susuyo,susuyo...Hoş bi örnek değil biliyorum çünkü onlar hayallerini,umutlarını,ümitlerini kaybetmiş insanlar , onlar hiçbir şeysiz,onlar tek kelimeyle yalnızlar...Yalnızlık da yürek ister ama dimi? peki ben o kadar yürekli miyim ki? hayallerinden vazgeçer mi insan, peki hayallerini terk etmemek uğruna bunca acıyı çeker mi,yeni hayaller kurmak varken?çekermiş...Peki eskisi gibi olur mu,sen kalbinde bak besle büyüt,hayatından cıkınca içindeki ona sarıl,içindeki aşka... ya da ne biliyim içindeki herşeye işte...o gelince bütün eksikler tamam,yapbozun bozulcak bi parçası yok artık! peki ya o gidince.. ki gidecek mutlaka.kim kaldı ki sürekli yanında.Gidecek,o yanındayken ona bakarken alış bu duyguya.O gidince yapbozun bi parçasını bulamaycaksın bayagı bi sure hatta sonsuza kadar.Kaybolan parça işte bulamayacaksın onu (KALBİNİ!) ..başkalarınınkini koyacaksın uymayacak .Ama küçük ama büyük gelecek.Ama olmayacak işte. oturmayacak parcalar yerine.Uzaktan bakacaksın resme,içine sinmeyecek.Hiç tamamlanamayacaksınız o tabloda,hiç bütün oluşturmayacaksınız belki de.Gelse de affetmeyecek yürek,hazmedemeyecek yaşananları. yol yakınken dönmeyeni,yollar uzadıkça kaybedecek,ellerinden kayıp gidecek.evet yurek burkulacak belki eskisinden de beter ama giden...Gidene daha çok koyacak belki kim bilir! çünkü hırsız o.O yapbozun en onemli parcasını calıp goturen,resmi tamamlamayı erteleyip ya da hiç düşünmeyen,çünkü o herkesi herşeyi yarım bırakan...O daha cok cekecek azabını,pişmanlıkları,keşkeleri sırtlanacak yine omuzlarına... dönüşü de olmayacak.. yazık olacak bunları yaşayanlara... uzaktan göz süzüp bide gözyasları destekleyecek bu mutsuz tabloyu... hep öyle kalacaklar işte yarım... Bunu neden yazdım? bilmiyorum belki daha fazla acı cekmek için..Belki de kendimi gerceklere daha cok alıstırmak ya da en acı seklini yasıyıp gun gectikce daha cok kanamamak için..kabuk tutarmıs ya hep gidenler yaranda hani, peki hiç mi çatlamaz o yara,akıtmaz mı hasretini dısarı,akıtmaz mı zehrini,aşkını..çıkarmaz mı hiç şarkılarda aklına geldikçe su yuzune...bugun bi çift ayrıldı gozumun onunde bi cift olustu..İşin komik tarafı ne biliyor musun? aynı yerde aynı günde,hemde bugun! ayın 16'sı... önce mutluydular . bu ilk ciftti.. cocuk asıktı gozunun içine bakıodu kızı ve kıza bi surprız yaptı... yine aynı laflar dolandı etrafta,sonsuza kadar... bi kac saat gecti cok değil. diger çift yine de imrendiğimiz tencere kapak dediğimiz mukemmel uyum... ayrıldı elleri,ayrıldı gözleri ikisi de ağladı... biri gitti.. biri arkasından baktı.. Bitti..Bitti.. hayat bu deil mi biri biter başlar başka biri sen ağlarsın görenler üzülür ahh vahh der ama herkes kendi yoluna gider..Yine mutlu olma çabasında..Evet bugun ayın 16'sı ve biz ne gidebildik ne kalabildik...Biliyor musun en beterini de biz denedik...En beterini yaşayan sadece bizdik...Bİz!? yoo benle sen diyecektim pardon,pardon kanx...

3 yorum:

merve dedi ki...

döktürmüş yine bizim kız..kime yazdığını neden yazdığını çok iyi biliyorum ama sana hiç birşey diyemem.. aşk derim unutulmaz derim boşluklar kapanmaz derim! bu gün sen şarkı söyledin o muhteşem sesinle ben yara aldım içimde bir şeyler çıkıyo gibi oldu ama güzeldi yinede..o edebiyat hocası benimki dimi :D:D ayyy ayyy (L)

fosforik dedi ki...

evet mervem seninki =) bugün o sarkıları senden çok kendime söyledim belki de.. artık gelmesende olur.. bilhassa bu...=)

merve dedi ki...

sen benden daha güçlü çıktın ama :) ben sitemi dinlerken bi ara dedim kopcam heralde neyseki birşey olmadı fobimin beni teselli etmeye çalışması dışında :p :)bu arada belirtmeyi unutmuşum ben yaa yazını çok beğendim=)