Cumartesi

Önemsiz...

Eveeett...Hep aşk mı yazmalıyız..Hayır..Bugün gözlemledim etrafımı.Herkes ayrı bir telaş.Birisi otobüse biniyor,diğeri iniyor.Biri sarılıyor,biri kavga ediyor...Bazen yağmur yağıyor,bazen gunes acıyor..Eyy kendinizi cok önemseyenler..Hayat sizsiz de cok rahat geçiyor.İzinizi bile siliyor zaman,yağmur,çamur,fırtına...o kadar doluydu ki bugün kafam..Yaptıklarımı düşündüm sonra haketmeden işittiklerimi..Öfke doluyum,her zaman olmadığı kadar.kızgnım,snirliyim,şaşkınım ama dısarıya tepkisizim.Bütün bunların hepsi benim işte! ama mutluyum.Seviyorum bu halimi.Seviyorum ben gülüp kahkaha atarken uzulmesi gerekenlerin mutsuzluklarını görüp içimden ohh demeyi.Evet iyi biri değilim belki! ama olmak isteyen kim ki? denedim bi kere.Enayi gözuyle bakılıo verilen değere.Bu hikaye de enayi,kurnaz,akıllı,aptal yoktu..Bu hikayede kazanan ve kaybedenler vardı.Ben kazanan oldum,gerisine geçmiş olsun...Ama ben deme...ssh yoksun ki sen..Ne zaman oldun ki be hacı?amann neyse... dedim ya üzerinde durmaya gerek yok.Ayrıca ben içimdeki o kahramana aşığım.Okuyanlarım her defasında bu kim deyip bana bi takım insanları hatırlatmaya calısmasalar eminim daha da mutlu olucam.Ben uyumlu biriyim.Cok cabuk uyum saglayabilirm yeni mekanlara,yeni arkadaslara,yeni sıfatlara...O yuzden kasma kendini...işte sen her kimsen,hangisisen ya da kacıncıysan.. onu bile hatırlamıorum ki? pardon isim:) ...takma kafanı...hem benim arkadaslarım var.. öylesine sevdiğim..öylesine yalnızlığımı paylaştığım..teker teker sayamam ya.. uff neyse.. evden yurumem on dkka.. ondakka boyunca düşündüm bir dakikasını sana harcamadım harcayamadım..sen dediğim hayatımdaki tum degerimi haketmeyen insanlar bu sözlerim size..bakk..yine aklıma geldi adın,o sevimli yüzüm ekşiyiverdi işte..Bigünün karı da senden yana acısız atlatmak olsun ya.. nerde..ben insan gibi konusmaya paylasmaya calıstıkca ne kadar meraklı insanlar uzerlerine alınmaya,kendilerini vazgecilmez ilan etmeye..bu kadar satır da müsrüflük sanırım.Unutma arkadassın sadece.Senin köşen belli .Tam istediğin gibi..Beni sevmediğini söyleyorsun bazen,ya da susuosun göz alabildiğine...Üzülüyodum belki zaman kaybı aglıodum bbile ilklerde ama..düşündümde .Ben kendimi yeterince seviyorum zaten senin beni sevmene gerek yok ki? benherşeyi herkesi seviyorum zaten,ayrıca seni sevmeme ya da aşık olmama gerek yok ki...Ben buyum işte.Ben boyle mutluyum:Özgür,Yalnız,Gamsız... yine bağırın arkamdan duygusuz taş kalpli diye.Yine geçip karşıma ağlayın,farkeder mi.?Bi insan,bi kız , bir kere düşer bi hataya..Kendni ikinci plana atıp hayatının ortasına bi kahraman niteligi tasıtan birisini yerleştirip uzaktan seyreder ancak.bir kez yapıld hata,ya da iki ..Önemsemiyorum ki artık neyse..sonucta bitti.Akıl başlarda yine mantık hüküm surmekte..Bana bişiler lazım,birileri yazmam için tekrar,aşk kokması için satırlarımın ama o bişi sen deilsin..Ağaçlara bakarım,gökyuzune ya da yağmura aşka gelir yine kalbim gecici bi sure.Hem kimseye zarar vermeksizin..İnancımı diriltmeden bitiverir gunes acmasıyla.En azından senin gozlern kadar yalan olmayacaklar.bunu niye yapıyorum niye yazıyorum bilmiyorum.Ama yazmasam rahat edemeyecektim.Sen ölüm döşeğindeki bi hastaydın belki hayatıma girdiğinde..Bende ihtiyacı olan birine yardım ettim hayatı sevdirdim yaşama sevinci aşıladım..Vatandaslık gorevimi yaptım say..Aman bana minnet duyma...Maşallah dediklerin 3 gün yaşıyorsa ben ne olurum kimbilir;) dedim ya..kimse ama kimse vazgecilmez değildir..Ben kimlerden geçtim..kac sene sonunda...İstemiyordum,acı cekmeliydm belki biraz.Cektim bitti.Cezam bitti.Özgurum artık.Dısarda hayat beni bekliyor.yine acımasız yuzunu acmış belki intikam gülüşünü cakıyo uzaktan..evet bu senin yuzunden belki ama..Pişman değilim.Keşkelerimi yutuyorum ben.İçimde bi mezar var...Ama seviyorum o mezarı..Eskiden herseym olan insanlar yatıyor içinde..Arada bi iç geciriyorum dua niyetine..Başımız saolsun...Dün gece bir aşkı daha kaybettik...

Hiç yorum yok: