Cuma

SeN..

Bi de belli belirsiz gelmese bazı anıların aklıma..Sen kimsin,kime hitap ediyorum bilmiyorum ama.. işte o hayalimdeki adama..Ya da kalbimde büyüttüğüm sana.Hani şu sadece bazen ismini değiştirdiğim ama hep bende hüküm süren o esas adama.Şarkılar, şiirler içinde seni besliyor sanki,seni büyütüyor...Aşık mıyım ya da arıyor muyum eskiyi,seni? hayır... ama dedim ya hatıralar işte bırakmıyor ki insanın peşini.Bazen o ilk an geliyor gözümün önüne...senn..güneşten daha çok ısıtan içimi,sen.Sonra aynı yerde, aynı sokakta , aynı sen için ağladığım geliyor aklıma,tabi ona ağlamak denirse.Belki de binevi aptallık.Sonra senin için yaptıklarım,benim için yapamadıkların,vazgeçişlerim,sömürülüşlerim,hükmedişlerin...Evet otoriterdin,belki bunu ben istedim.Ben sanırım herşeye göz yumabilirdim.Sen varsan.. ki sen hep vardın zaten..Sadece geç tanımıştım seni,erken kaybetmiştim sendeki kimliğimi...mutluluğun,heyecanın doruklarnı da sende yaşamıştım belki kimbilir ya da dibe vuruşlarımı,duygu çöküntülerimi.Pişman mıydım ki?..hayır!ağlarken bile' iyi ki 'lerimde yaşattım ben seni.sevdimmm,sevdimmm... birisine ya da bişeye lanet edilecekse sana değil,kendime ettim.Ne suçun vardı ki senin,beni önemsemeye çalışman dışında..Ne önemi vardı ki bendekilerin...Sadece ben yaşattıktan sonra..Geç farkettim,güç oldu hazmedişlerim.Ama başarabildim...Yavaşş yavaşş sineye çektim.İnsan becerebilirmiş ya herşeyi,isterse..Mecbur kalırsa bilhassa..Artık zarar görecek başka bir yeri kalmamışsa ya da göz pınarları kurumuşsa sebepsiz dökülen her damla yüzünden..Sebepsiz mi dedim? aşk diyecektim..en platoniğinden.. bu da bir sebep değil mi?Suçlu?.. ortada suç yok ki suçlu olsun.Ortada bi yeteneksiz vardı,o da ben.Sevmeye ve sevilmeye yeteneksizim...Ne kadar gitsen de,biliyor musun hala burdasın...Yanımda,yanıbaşımda. Öyle güçlü,öyle yalın...Ne kadar söksem de kalbimden içimde kalmışsın , saklanmışsın sanki ya da saklamışım herşeye ragmen seni,herkeze rağmen...Ne olur çürütme kendini...O kadar varsın ki.Yokluğundan çok hissediyorum seni.Uzaklığın yakınlığım oldu sanki.Sen,sen,sen... bak tıkandım yine.Anlatılamıyorsun ki... Ben hiç bi zaman anlatamadım seni..Hatta kendimi..Ben hiç bir zaman anlatamadım ki bendeki seni...Buna hiç gücüm yetmedi.Sen yine de hep kal olmaz mı ?

1 yorum:

merve dedi ki...

Çağlamısı döktürmüşsün yine.vazgeçmek bu kadar kolay olsaydı olurmuydu imkansızlıklar.büyük konuşmuşum,büyük konuşmuşuz aşk karşısında..inandık,inanmak istedik ama yanıldık..keşkelerimiz olmasaydı belki şimdi daha mutlu olabilirdik!! yine herşey bizim elimizde..ama benim içimde o varken engelliyor beni işte..aynı sende onun olduğu gibi