Salı

asıl soru?

Ne yani..sorulması gereken o kadar çok soru varken senin tek seçimin bu mu oldu?_nasılsın??
ilğinç ama şaşırtıcı değil artık benim için.Seni iyi gördüm..Büyümüşsün,değişmişsin,tatlı bile olmuşsun diyebilirim..Değiştim,hırcınlastım,senin tabirinle biraz daha guzelleştim..Bende büyüdüm ama yaşattıklarınla..bu kadar değişmişiz ne değişmiş ki içimizden..bi seviyoruz bi sevmiyoruz işte..hep yalnız hep yalnız..elini uzattıgında tutabilecek kadar yakın , buna cesaret edemeyecek kadar uzaktık işte..Bigun de geldi gecti..arkadaştık artık..alışıyoruz bu fikre,alışıyorum,alıştırıyosun..bugun gel çağla yine eskisi gibi desen..cevabım netleşti aklımda..hayır .. hayır.. hayır..eski beklentilerim kayboluyor işte..alışıyorum kendi kendime yetmeye..bu beklemek değil seninkisi başka bişi,zayıflık.Evet zayıflık.Benim kadar cesaretlisini nerden bulurum ki..bazen gözlerim dalıyo,ağlıyorum ya hani..sen yanımda oluncada gecmiyomuş işte.. kanıtladık bunu geçmiyormuş..yaşadıklarıma ağlıyormuşum ben haketmediklerime..artık deişmez ki onlar..ben acılarıma ağlıyormuşum..yine de seni gördüğüme sevindim.özlemişim arkadasımı ... keske sana baktıgım da arkadas gözlerini görebilseydm.. bu cok daha makbule gecicekti belki bu hikaye için.. sonu bu kadar acı gelmezdi 3. sahıslara. bizi zaten gectim ..acının alasını yasıyoruz daha ne?.. benim aşkı yaşamak için sana ihtiyacım yok belki. hatta hiçbi erkege ihtiyacım yok aslında.. ben varım , beni en iyi anlayan..Ben tek basıma yaşatabilirm duygularımı..Mervemin dediği gibi..Aşk karşılıklı yaşandığında varolmaz ki..Aşk zaten hep vardır içimizde..hep,hep.. neden bi anı daha kattım sana bilmiyorum..dierlerini yıkmak varken,hepsini silmek uzereyken..sanırım guclulugumu kanıtlamaya calısıorum kendime..uzerime geliyorum gelebildiğim kadar aşırı dozda.hani buna da katlanırsam daha feriştahı gelse yıkamaz cinsinden konusuyorum kendimle..ben hiç sana konusamıyorum ki zaten,hep kendime hep kendime..bazen gözlerimi okuman var,bazen içimden geçenleri önce senin yansıtman..belki ruh ikizi..belki.. neyse.. kanka işte.. en guzeli.. kanka .. kanka.. bak agzım alısıyor yine.. donulmesi guc bi yola daha giriyorum.Alışmak... sen de bana öyle bakabilseydin.. daha kolay olurdu ama.. önce sen bitir içindekileri en iyisi öyle gel yanıma...asıl soru ne şimdi bütün bunların yanında.. gözlerimiz destanları anlatırken agzımızdan cıkan bi kac soruya mı takıldı kalplerimiz:?nasılsın..? -iyiyim,sen?-iyiyim,sevindim seni böyle gördüğüme.. !Eminim sevinmişsindir, eminim!
asıl soru ne oldu şimdi... ne zaman... mı? nasılsın mı?

Hiç yorum yok: