Çarşamba

'BiZ' senin yuzunden değil bu sefer, senin için...

Ben anlamadım ki şimdi?hangimizde maske vardı.. ya da nelere koymuştuk ikinci yüzümüzü?ne zaman çıkacaklar ortaya?mesafeler çoğaldığında mı tekrar.. yoo.. artık olmaz.. olmamalı.. bugun neyse yarında o dur işte.. o olmalı..geçici mutluluklar,utangaçlıklar,kalıcı hasarlar yarattık belki birbirimizde..Kalıcı sevgi kırıntıları diyemicem.. çünkü hep kaldı onlar bizde..kmseyle paylaşmadık ya da paylaşamadık işte.. parçalar başkasına oturmadı,olmadı işte.. peki ya bize? bize yakıstı mı? şık mı olduk yoksa birden bire..yaşadıklarımdan veya yaşayacaklarımdan ben sorumluyum muhtemelen artık. bundan rahatsız mıyım.. hayır.. ağlıyorum ama güçlüyüm.. sanırım gözyaslarım temelini atıyor hı?bugun kzandıgın oyuncak varya hani.. benim için..adını hala düşünüyorum.. ama sanırım bulmak uzereyim..çocukcaydık bugun..büyümüşte küçülmüş..yalansızdık sanki,şeffafdık..geçici de olsa binevi bu şeffaflık inandım ki.. inanıyorumki.. safım belki ama ..kıyılmaz ki..Yine sende kaldım işte.. resmimi niye cektin ki :) yüzümü unutma.. eskitme de.. özle.. sadece özle.. bakarsın bi gun lazım olur,lazım olurum ya da..tatlıydın,tatlıydım ,tatlıydık sanki yanyanayken.. o değil de en cok aklıma takılan ne biliyor musun ? biz arkadasız dememize ragmen nerden anladılar ki dilimizin baska kalbimizin baska soylediklerini? o kadar belli ediyoruz kendimizi..deşifre olduk yine işte.Yaptıklarımın,yaptıklarının ne kadarı dogru neresi hatalı henuz bilmiyorum.. bunu anlayabilirm.. ama henuz deil.. senin hareketlerinle.. senin kıvrıldıgın yön ya da gidemediğin yollarda karısna cıkarak belki.. bırakmayarak seni.. bıktırarak kendimden..aynaya baktıgımda seni görerek veya..her baktığında beni görerek.. eskiden en azından sadece düşüncelerimdeydn.. şimdi? olmadıgın yer bulmak zor.. ama senin yuzunden..bn istedim yaşadıklarımı,ben istedim senin olmanı..acı cektim,agladım,bıkmadım,bekledim..sevdm... bunların hepsini ben istedim,yaşadım da zaten.. ama ayrılık? sevmiyorum ayrılıkları bunu istemedim,kopmak,unutmak.. biliyorum kendimi tanıyorum..koptu mu ipler daha bulunmaz ucu.. istemedim bunu, hala istemiyorum ki.bizim konusamadıklarımızı peçetelerimiz konustu bugun..söyleyemediklermizi yazdık..sakladık..baktık ve gülümsedik..okadar içten ve o kadar sıcak..evet.. iyiyim şimdilik.. sen istedin bunu.. bu cadıyı..herşeye ragmen yanımdasın! herseye ragmen yanındayım.. herkese ragmen yine biz'iz işte...iki kelimenin birleştigi bi hayat ifadesi belki de biz..hala değil işte.. hep.. biliyorum,biliyorsun..

Hiç yorum yok: