Çarşamba

BiZ


Üzgünüm bi karışıklık daha yarattığım için bugun.. mutluyum uzaktan,mutlu ediyorum uzaktan.. ama cevremdeki insanlara hep acı mı yansıtırım ben.. kendime yakın olduklarını bildiğim için mi bu kadar gaddarım.. bugün bi yazı okudum hatta az önce.. aklıma ilk ve tek gelen 'özür dilerim' cümlesi oldu..evet bugun ya da yarın yazdıkların da farklı olmazdı.. cunku hep aynı şeyleri hissettiriyorum.. farkındayım..seni yargılayamam yorumlayamam ki.. bazen iğneyi önce kendime batırıyorum.. ama his yok.. bugunlerde hissetmeye baslamıstım halbuki.. bırak iğneyi batımayı baktıgım zaman bile acısının nasıl bişi oldugunu duymustum damarlarımda.. sana bakıp ta hissettiğim gibi aynı.. ama bu acı deil ki.. başka bişi sanki.. acı olmamalı.. bazen ekşi bile olsa,tatlı olmalı işte..taptatlı..yüzümüz ekşirse iş biter.. ben yeni yeni farkediyorum ne zamandan beri gamzelerimi.. bak gözlerinin içi gülüyor sanki.. farketmedin mi aynadaki beni?? ben hep gülümsüyorum işte sana.. hissetmek önemli..ben giderken sen kalma geriden.. arkamdan bakma.. sende gel işte yanımda?.. bir gun gideceksende tereddut etme lütfen.. arkanı dön ve koşar adım uzaklaş.. ama yok yok.. bu sefer gitme işte.. sen farklı olmalısın.. öylesin dimi? gitmeyecek gibi sanki.. beni heran 'kaybetme korkusuyla yasamak ne demek'sorusunun tadını bilmeden yaşat..hayat hızına hız katarken kaybolalım zamanda ne cıkar.. geriden gidelim biz yavaş yasarız,az yaşlanırız,zor bitririz belki bazı seyleri bu sebepten.. bu bitemediklermiz,bitiremediklerimiz yalnızca biz olurduk.. olmaz mı??
korkarak yaşıyorsam korkmadan ölmeliyim.. ama ölmek de nereden cıktı şimdi?? hayatın anlamını yeni yeni öğrenebilirim.. öğretebilirsin.. öğretir misin?? hiçbir şey bilmiyor gibi.. ya da herşeyi biliyor ama çaktırmıyor gibi..unuturuz ya da önümüze çıkan köstekleri..engeller aşılmak için vardır zaten takılıp düşmek için değillerdir,değil mi?
Düşünme herşeyi.. bu seni üzecekse düşünme.. sor .. razıyım.. cevaplarım.. sen üzüleceksen düşünme işte.. ben yeterince düşünüyorum zaten.. paylaşırıs olmaz mı? bi paylaşım daha en zararsızından.. birbirimizin yükünü azaltırız yine.. hep varmışz gibi,yeni tanısmışız gibi,beraber yaşlanmışız ama hep çocuk kalmışız gibi.. biraz sen gibi.. biraz ben gibi.. hep biz gibi.. tek kelimede hapsolan ama mutluluk yankıları tasıyan bi kelime 'biz...'

Hiç yorum yok: