Pazar

Çok BeN'li Bi Ben


nedense bugun karmaşık sözlerle uğrasmak,bin turlu şeyle dolu olan kafamı bi kez daha kurcalamak , derin anlamlar aramak ya da yansıtmak istemiyorum kimseye.. bugun hiç bir şey istemiyorum belki de.. ya da ne istediğimi bilmiyorum işte..

başım çatlıyor..yorgnum..halsizimn.. evet karamsarım bugun.. neyin yorgunlugu var omuzlarımda hala bilmiyorum ama ağır geliyor işte.. biri bana yardım etsin.. yoksa ezilicem bu kadar yükün altında.. pfff .. ben kendime yetiyorum cogu zaman işte..yetiyorum..

bugun karamsarım.. sabah yalın uyandım.. öğlene kadar bin turlu sey gecti kafamdan.. muhtemelen 998 tanesi duruyordur hala..

anlaşılmazım bugun herşeyden , herkesten daha fazla.. henüz ben bile çözemedim kendimi.. ben.. ben.. ben işte... çok benli bi ben oldu bu yazımda hepsinden farklı.. BEN'cilim bugün..

1 yorum:

Bertan dedi ki...

Kıyamam ki sana ya =)
tatlimm benimm