Cumartesi

Gökyüzü mavisi ve Tozpembe...


Yeni yollara,yeni insanlara alışmak zaman alır.. evet.. peki neden bu olmadı?? yeterince uzun zamanım varken parçalara bölmek için neden bunu kullanamadık...iyi olduğum söylenemez.. garipim.. çökük bi halde.. olmaması gereken zamanda olmaması gereken seyler söylenmemesi gereken sözler ve bunu işiten bi kalp.. camdan..hemde şeker camı..

Yoldayken bugün biçimsiz şarkılar dolandı dilime.. nerden geldiyse artık.. nedense kendimle bagdaşıyordu çoğu..hatırlamıyorum ki şimdi tam olarak neydi.. ıı dilimin ucunda halbuki.. peki sen niye kalbimin ucunda değilsin? sen nerdesin? bu aralar cok sık kaybediyorum seni,bulamıyorum.. gitmiş olamazsın.. peki ya kaçtıysan..uff yoruldum düşünmekten.. gözlerimin içini güldürebilirdim.. ama sanırım yine bi hüzün.. gittiğim her yer sen.. gittiğim her şey bir parça aşk.. ne aşk mı? hoppala.. şşş sus sakın kimse duymasın.. kendine bile söyleme bi daha bunu..artık durmalı,durulmalı hatta geri adım atılmalı..hissettiklerinin ne işi var orta yerde.. topla onları cabuk .. izi bile kalmamalı.. kendine söz gecirmeyi ihmal etmiştin bi ara.. yeniden başlamalı kendini dolduruşlar.. yeter.. insanın dili bir kere yanmalı.. üst üste bi kaç hata insanı yaralamaz artık. gün gelir öldürür ,aşka dair kalan tek seni.. tatlı,tatlı.. yoo artık acıyım sanırım biraz daha.. sen yine de tatlı kal..

karanlık.. karanlıktan çıktım..girdiğim yer zifiri karanlık.. önceden bi iki göz görebilirdim.. ama artık...görebildiğim yegane gözler nerde?? peki ya senin gözlerin?? aynı kulvarda kosmuyoruz.. ben sağa doğru gidiyorum sen aşağı doğru.. zıt anlamlı da değiliz eş anlamlı da... ben bazen yanına gelmeye çalışıyorum bunu farketmesende.. sonra sen sayfa değiştiriyorsun.. ben öteki sayfada mahsur kalıyorum..bir 'günlük defteri'ne bile sığamıyor muyuz??ben yürüyorum sen depar atıyorsun..ben yoruluyorum.. tıkanıyorum arkandan bakarken.. sen kendi yolunda gözlerin arkanda koşuyorsun tozu dumana katarak..senin gözlerinin arkanda ne işi var ki?? gözlerin arkanda kalacaksa hep benim adımın senin adının yanında ne işim var ki??önünü görmuyorsun bile ben onundeyken.. yanımdan gecerken farketmiyorsun beni.. tam konusacakken toza dumana boğuveriyorsun işte...yine yutuyorum söylemek istewdiklerimi.. zaten söylenmemeliydi.. artık konusmamak uğruna tıkanmak belki de en iyisi.. yoksa kusacağım.. bütün seni ,kimseye sormadan.. içime kusacağım.. kalbimin orta yerine.. içimi zehirleyemezsin ki sen.. kıyılmaz ki.. biliyorum.. ama bilmek yetmiyor bazen.. dört gözle telefonunumun ışığının yanmasını beklemicektim.. beklemicektim işte...her cümle bana bin destan anlatmayacaktı..

Gök mavisiysin sen..toz pembeydim yanındayken.. Sanırım gökyüzümü kaybettim.. kararttım hayallerimi.. karanlıkta kaldım.. peki şimdi benim tozpembe hayallerim siyahın yanında ne ifade eder ki.. belli bile olmaz ki.. fark edilemem ki... şimdi bizi hangi şarkı söylemeli.. aşkın e halini yaşamadan aşkın yalın halini yaşıyorum işte şimdi.. sen cümlene nokta koyarken.. ben hala tek hecede tıkanmışım demek ki.. tek hece dedim dimi?? var,yok,sen,ben,... hayır bunlar değildi sanırım o hece.. AşK'tı.. olmaması gereken zamanda yanlış bir ben,hazırlıksız bir sen ile birlikte... kaybolup giden koskocaman bir kelime..

5 yorum:

Merve dedi ki...

edebi çağla geri dönüyor..dönmeli de zaten!!
mantığını sırtlamalı

fosforik dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
fosforik dedi ki...

canım mervem.. bitanemisi :)

Merve dedi ki...

hep gülümseee..
gamzelerinden mahrum bırakma bizi (=

fosforik dedi ki...

gölmek kolay mervem.. mimiklerimi iyi kullanırım da.. içimle aram pek iyi deil sanki bu aralar..kırıyorum surekli beni...