Perşembe

Herşey yolunda!

Hayalimdeki mutluluk.. evet bi turlu gercek anlamını anlayamadığım,hiç yaşayamadığım belki de.. Kimbilir ya da hayallerimden fazla şey umdum hayatımda.. Seni buldum,seni gördüm seni yazdım.. sen.. sen kimsin?haklıydılar..izler silinmiyor.. Ama hatırlanmayacak bi köselere atılabilir sanırım.hani şu eski esyaların kaldırıldığı tavan arasına mesela..arada farelerin ugradığı ruhumu kemiren..herkes gelip gider de.. bn ne zaman gidicem bilmiyorum.. senden ,benden... herşey gelip geçer de ..insan kendinden geçemez ki..bazı değerlerinden.. bazen boğazım düğümleniyor buna sebep ne bilmiyorum.. hatırlıyorum ama gülümseyerek değil işte.. dudaklarım titreyerek.. yalnızdım.. hala yalnızım.. herseye ragmen bunu hala yasatabiliyorsun bana.. bni ne yaparsan yap kaybedecegine inanmıyordun ya.. bak kayıp gidiyor ellerin ellerimden,kaybediyorsun işte beni... hani şu coktan kaybedilmesi gereken elleri... düşüncelerimde ya da hayallerimde bi şekilde beslemişim bn seni zamanında.. pamuklara şarmışım da ben seni,dikenlerin batmış hersefrinde.. o kadar körmüşüm ki acısını hissetmemişim.. hoş bu yaşananların yanında onlar da acı mı.. bırak onlara da tatlı diyelim bu saatten sonra..arada bir şarkılarda aklına gelir yaşananlar,ben gelirim aklına.. belki bi iç çekersin,belki gözlerin dolar ya da bi hışımla cıkarsın odadan..hiçbirisi olmasa nefesin daralır eminim..kalp atışın değişir..Bugün zayıf bi anım... bugün yalnızım.. bunca kalabalıkta,bunca insan arasında.. sadece benim gözlerim var sanki bişiyleri sorgulayan.. ya da bi tek benim gözlerim var kör olan..bi tek sen yoksun işte içlerinde.. senin için değil senin yuzunden yapılan hatalar,kaybedişler geliyor gozumun onune..uff neyse .. paylaşırdık eskiden seninle herseyi.. biz arkadastan da öteydik bi zamanlar.. aşıktan da.. ama şimdi.. tepkiler bile değişti baksana.. ne o eski dinleyen sen var.. ne de aynı cevapları alma hazzıyla anlatan ben.. evet haklıydın.. herşey değişiyor herşey...artık her bi olaydan sonra yutkunuyorum.. öğrendim bunu..paylaşmamayı.. kapalı kutuyum madem öyle.. herşey yolunda o zaman.. evet edebi çağla geldi yine.. aman sshh ! abartıyorum değil mi?.. herşey yolunda o zaman..

Hiç yorum yok: