Salı

Karşıtım Ben Bana


Ne yazmalıyım.. ne yazabilirm ki.. aslında şuan izlediğim bi kaç filmin etkisinden olsa gerek duygusal olmam gerekiyor.. ama ben öfkeliyim! bütün sonlar aynı çünkü,bilindik hikayelerin hiç bilinmedik sonu yok nedense..hayatta bir filmse riske edilir mi bi ömür?harcanabilir mi bir çift göz uğruna..cevap belli.. evet değil. hayır da demedim ama. sadece cevap belli..

yanlış zamanda yalnız bir mutluluk.. çünkü anlamıyorum bazen,anlaşılamıyorum herzaman...Beraber güzel gülüyorsak,beraber mi gülüyoruz gerçekten her zaman.. sesimizi duyamadığımız da,soluğumuzu hissedemediğimiz zaman da..mutluysak beraber mi mutluyuz acaba??Hissettiğin zaman,hissettiğin anda hissettir bana kendini,hislerini...cesur olduğumuz kadar korkağız işte.. biliyorum bi neden sorusu daha gelecek bana bu cumlelerden sonra.. söylemesende duyacagım kulaklarımda..sorma.. biliyorum işte.. korkağız..cesurken mutluyuz ama.anı yaşarken bi tebessüm kalıyor dudaklarımızın kenarında..çok meraklı ben susyorum sana gelince.. en merak ettiğim seni soramıyorum sana.. sormuyorum ya da.. sorgulamıyorum işte.. düşünmeden yaşıyorum düşünerek..

bir şey ya vardır ya yoktur.. ortası yoktur herşeyin.. ben genelde ortasız olan seyler yasıyorum.. peki neden ortalara çekmeye çalısıyosunuz beni.. sorularınızla,sorunlarınızla,kelimelerinizle...uçlardayım..sonlardayım.. dipteyim herkesin göremeyeceği kadar derinim suyun yüzeyine..derinim işte

herkesin ağladığına gülebiliyorsam bir şeyler düz gidiyor demektir.. yanlıs mı dedim? hayır.. bir şeyler ters gidiyor demem beklenemez ki.. zaten hayat olması gerekenin tersine gidiyor..olması gereken duzenin çok fazla dısında..o halde burda düz olan ben kalıyorum geriye.zıttız çunku hayatla.. o beni ağlatamadı hala..hep derdim ya hayatın getirdikleriyle değil yanımda taşıdıklarımla yaşıyorum ben.. karşıtım ben bazen bana bile..

bu da yine saçmalıklarla dolu bir saçmalama oldu işte.. bazı şeyleri rafa kaldıralı çok olmuş.. tozları , mikropları yutuyorum.. hasta oluyorum bazen.. hasta ediyorum çoğu zaman..şimdi değil..hep..

5 yorum:

Gökhan dedi ki...

yazdıklarına katılıyorum hele film konusunda... butun filmler aynı bitio neredeyse.. ama bikaç film var sonu farklı biten .. önereblirim sana..
türk filmlerinden ilk aşk ı izle
yabancı olarak milyon dolarlık bebek..
aklıma gelirse sölerim daa.. :)

Adsız dedi ki...

milyon dolarlık bebek i izlediğinde de ağlamazsan hayat seni bi daha ağlatamaz zaten :D

Gökhan dedi ki...

ağlamadım ama çok etkilendim diyebilirim :))

TheExistence dedi ki...

Onu ağlatmak isteyen kim ki..

fosforik dedi ki...

burdaki film ya da masal benim urunum zaten yarısı hayal yarıdan fazlası hayat..sonunu henuz bilmediğim ama sürprizlere 'artık' açık oldugum bi gelecek işte..çabuk gelecek ve hiç gitmeyecek..