Perşembe

''Kopyala-Yapıştır''dım


Bir kez daha açtım şarkımızı ve dinliyorum.. hangi şarkı deme, bütün şarkılar bizim ki..Çok yoruldum bugün,çok kırıldı ruhum bi ara.. toparlarken eşyalarımı ben dağılmışım farketmeden.. sonra bi mesajın yetti sanki hatırlamama yalnız olmadığımı.. bi gülüşün yetti sesinin rengindeki.. hımm dur bakayım ne renkti.. gökyüzü mavisi..
Biliyorum bazen bir takım sorularım,sınırlarım ve kaçışlarım korkutuyor seni ya da düşündürüyor gecelerce bana belli etmesen bile... bunları düşün diye yapmıyorum aslında..ama bilmelisin ki yalnız düşünmüyorsun işte.. hiç birşeyi yaparken yalnız olmadığın gibi bundada yalnız deilsin işte.. yalnız bırakılır mı ki??senden biraz tuz.. benden biraz karabiber.. yok yok acı oldu bu yemek.. senden biraz şeker.. benden biraz limon.. hoş oldu sanki limonlu kek gibi.. maybhoş ama vazgeçilmesi güç bi tad işte.. evet.. ideal tadı bulmaya az kaldı.. peki ben neden limonum? ben sarı mıyım? yoo .. gayet esmere yakın koyu kumral.. ama sanırım insanlara ve duygulara ekşilik katmayı seviyorum..yüzünü burusturduğumu bildiğin halde vazgeçememen gibi.. yinede gözlerin sulanırken dudağının kenarında küçük ama samimi bir gülümsemeyle kaldığım gibi...
içim titredi.. üşüdüm sanırım.. çok normal değil mi? saat 01,34... gecenin tam bir otuzdört yarısı :) tamam tamam kötü bi bağlama oldu.. gecenin bi yarısı dicektim..sen şimdi kimbilir kaçıncı uykunda kaçıncı ruyanda neler goruyorsun.. belki de beni goruyorsun.. düşünerek yatmışsan eger ki goruyorsundur... goruyorsan hissediyorumdur... uyurken bile özleyemiceksin beni.. okadar hayatındayım ki..istemesende gölgen misali peşinden gelecek gibi..saat 12yi vurunca terkedecek gibi.. benimle uyuyorsun belki rüyalarında.. hayal ediyorsun alabildiğince aşkı...o zaman yine ben geciyorumdur bu cumlenin içinde... geçiyorum değil mi?? senden değil korkma.. senden hiç geçilir mi??bak hissediyorum ... muhtemelen şuan goruyorsun beni.. sabah lkalktığında hatırlamasan bile, ben bunu hatırlatırım sana günün birinde..aslında hiç görmesen bile.. merak etme yalnız deilsin.. sen beni gorurken ruyalarında bende seni katıyorum o hayallerimin düşlerimin arasına... ama rafa kaldırmıyorum işte... sen sık kullanılanlardasın bilgisayar tabiriyle =)seni 'kopyala'dım ben herbir yere 'yapıştır'dım ki:) kaybolman imkansız yani.. format atmadan bana :) ama sen iyi anlıyorsun bu işlerden.. öyle bi hata yapar mısın ki? yapmazsın dimi..yapmazsınn ki...

yine çok uzun ve saçma biraz duygulu biraz da teknik bir yazı oldu sanki :) gecenin bu saatinde benden başka ne beklenilirdi ki zaten =)neyi düşünmem beklenir di ki...senden başka..

Hiç yorum yok: