Perşembe

Küskün..


Ben ne sanıyorum ki.. dünya nerde dönüyor.. benim etrafımda mı.. bi dkka? bana ait olan bi dünya var mı? o halde neden ben yönlendiremiyorum ki..şımarığım dimi.. küçük bi kız çocuğu gibiyim. belki de kimseye sımaramamısımdır bunca zaman.. sen beni mazur göremez misin??canını sıkıyorum dimi? farkındayım.. ama ben buyum işte.. benim karanlığımda boğulursun.. seni üzmekten zevk almak.. kmseyi uzerken gülümseyemedim ben hayatımda.. hep küskündüm.. şimdi biraz daha sırıtık küskün..gozlerim baska yere bakıyor,gördüklerimse bambaşka şeyler..insan gözune perde indireblir mi ki? oyşa ne hoştu bazen.. ama bütün hoşluklar korunur mu ki? anlam veremediğin bir sürü davranışlarım var.. anlam veremediğim davranışların.. ya da kendimizce yorumladığımız.. peki ya ben sensem zaten.. yine de yanlış mı yorumlamış oluruz..

Alıştırma beni.. varlığına da yokluğuna da.. bu filmin sonunu biliyorum ben.. bir son daha yazdırma bana... ben buyum işte kendi kendime küserim.. kendi kendime barışıveririm..hızlı yaşarım ben.. yorulursun peşimden gelirsen...sana git diyemem ama kal da demicem.. ne yaparsan yap.. ne seçersen seç.. içinde beni bulacaksın adımlarının bunu biliyorum...

3 yorum:

Merve dedi ki...

İçinde buLunduğun hikayenin sonunu bende biliyorum bitanemisi..

Bertan dedi ki...

bi sonu olduğunu kim söyledi?? bi sonu olmayacak bunun!!

fosforik dedi ki...

kısmet=)