Pazar

maskem!

Evettt... şimdi sana ne yazmalıyım nerden başlamalıyım bilmiyorum..anlatılcak okadar çok olay var ki ama bunların ne bi başı var ne de sonu...Bir gun benim de maskem oldu.. ve artık arada sırada kullanıyorum onu... herkesin yaptığı gibi,işime geldiği gibi... çok iyi tanıdığımı sandığım insanları yeni yeni tanıyormuşum meğer.. o benim sevdiğim insanlar benim hayallerimde kalmış.. o yüzleri meğersem hayal ürünüymüş..olsun.. geç de olsa öğrenmek guzel ki ! kelimelerimi senin ağzından duymak ne hoş! birşeyler var sende.. yoo ! bir şeyler vardı sende ama artık..? hiçbir şey yok!yok işte.. neyse ..pesimist genclik işte..yüzüm ekşidi yine.. oysa ki ben gülerken daha güzelim biliyorsun.. ve hiç kimse vazgecilmez değildir bunu da öğren.. korkma! bnde vazgecilmez değilim ki.. bu yazım kime? sana ona ya da tanımadıklarıma.. uzerine alınması gereken varsa alınsın.. hesap sormayın sonra bana.. ben buyum işte! bu yazdıklarımda sadece benim! kendimim kelimelerimi secerken.. maskesizim işte..
Bilmiyorum neden ama ilgiyi seviyorum.. herkesin ilgisini de sevmem tabi,belli başlı insanlar vardır hayatımda.. severim insanları' belli başlı' haline getirmeyi kendi dunyamda.. ne kadar canımı yaksalar haklılar aslında.. kendim kaşınıyorum sanırım.Ne işi var elin herifinin benim kalbimde ya da aklımda :S pfff...ilgilenmeyi de seviyorum.. herkesle değil ama işte yine o benim kurduğum kadroma..seviyorum işte.. ama engellenmek kasıyo beni.. rahatsız oluyorum veya sevmiyorum.. itiyo beni..bunlardan kime ne aslında? bn anlatılmam ki , anlaşılmam ki.. hiç anlaşılmadım ki.. sadece bundan sonra daha da karmaşığım.. hani sizin anlayamadığınız gün geçtkçe sivrisinek saz gelecek ama iş işten geçmiş olcak gibi sanki =) ... artık bi yüzümü saklayabiliyorum sanki.. ama hangisi? acıyı mı tatlıyı mı?.. bunu kmse bilemicek ki..cogu zaman ben bile.. bi maskede ben aldım kendime işte... bu şubat ayında.. çok da yakıştı sanki.. hadi bakalım hayırlı ola :)...

Hiç yorum yok: