Salı

...Oyun*cak...


yanlışlardayım,yanlışlardasın,yalnızlardayız.. şimdi nerdeyiz peki? hangi bölüm bizim,hangi dize de aşk kokuyoruz,hangi paragrafa sığdıramamışız kendimizi? birimizin gözu yollarda diğerimizin aklı havalarda kalmıştır belki.. belki o birileri biz bile değilizdir.. ne farkederki bu saatten sonra..ellerim soğudu,üşüyorum gün geçtikçe.. bu bi isyan ya da başka bi duygu değil işte.. duygusuzluk.. gitgide kalbimi ele geciren, hissetmemi engelleyen bi duvar gibi..korku olabilir işte bu duvarın adı.. artık benle yaşamaya merak sarmış bu duvar.. ya da guvensizlik.. belki bi kac dize takıldı dilime ya da bi kac kıta sarkı var aklımın bi köşesinde yağmurlu havalarda mırıldanıyorum onu evet.. ama onlar sen değilsin değilsin işte.. ne aklımın köşesindeki ne dilimin ucundaki..sen gideli çok olmuş.. arada hiçbir şey yokmuş gibi davranmanın bi mantığı var mı ki? evet.. önemsizim.. değersizimm.. bugünlerde kendimin farkındayım işte.. ama daha iyiyim.yazmak için ihtiyacım var belki bi takım esintilere ama bu kadar acı olmayablirdi ki.. olmayabilirdi işte... hatırladıkça özlemiyorum seni hatta kimseyi.. hatırladıkça bi adım daha geriye gidiyorum.. düşüyorum o isimsiz masallardan.. istifa ediyorum basrollerden.. prenseslikten...gidiyorum işte herkesten , herşeyden.. biraz senden,biraz benden,biraz onlardan.. daha yalın, daha sadeyim belki de artık... daha özgür... hem benim yağmurlarım var esinlenebileceğim karanlık blutlarım,bazen içine düşmekten ucu ucuna kurtuldugum çamurlarım.. maneviyatlarım var hiç olmadığı kadar.. bişi eksik belki ama dolmayacak kadar değil boşluktaki yeri.. belki biraz erken ya da senden sonra fazla geç.. geççç.. geççç.. geççç bunları anam babam bir kalemde.. işte yine seni yaşatmak bana düşüyor arasıra aslında o kadar ölüsün ki herşeyde herkeste.. bir kalem bir sayfa bir kac hatıra.. bazen elimde eriyen gokkusagı sekerleri ya da tanımda duran o yeşil oyuncak neydi onun adı 'bittaannesii' ..ne kadar oyunmuş ki geriye kalanın oyun*cak olmasına sasırılmamalı...dua niyetine oldu bu yazı da yine niyeyse.. hadi geçmiş olsun bakalım.. geçen geçmiş kalan sağlar bizimdir..ama ben sağ'ım işte ... yine zıttız.. bi hayat meselesinde bile..

Hiç yorum yok: