Pazar

şımarık bir ben!


evet.. bugunse 15 subat.. o malum gunun ertesi gunu.. o malum gun dediğim dun nelere tanık oldum ki ben...nice hediyeler nice guller alındı sevgiliye.. ben ise uzaktan izledim .. evet izledim ama bi dakka?? herkesin özel oldugunu dusundugu bugun de benim özel olabilme ihtimalim var mı ki? herkes özel hissedecekse kendini yoo ben onlardan olmamalıyım..benim kendime has bir gunum olmalı.. herkes susarken konusmalıyım,herkes dururken kaçmalı... bu farklı olmaya calısmak değil,farklı oldugunu hissetmek.. evet ben bugun o gul alıpta hepbiragızdan kutlanan sevgililerden olmamalıyım zaten.. hem ne gülü? ne çiçeği ... ben hediyemi aldım ki :) ya da hediyelerimi.. iyisi de vardı içlerinde kötüsü de.. iyilere gulumsedim kötuler ise benim kendime gelmem için bi kademe daha yardım etti.. ilerletti hayata karsı.. arkamdaki gözlerimin birini daha kapadı işte.. ve ilerdeyim artık,hemde gözlerim önümde...yuzumde huznun gizini silmeye yeltenlenen bi ifade ve hemen arkasından doğan bi güneş.. tebessümümle beliren gamzelerim işte... hoppalaa? gülebiliyormuşum meğer:) güneşime de teşekkür ederim.. karanlığımı kararttıgı için.. karanlığımızada bişi edelim o zaman ne edelim.. buldum, teesüf! :)bu soyut kavramları somutlastıran insanlar degerler var elbette ki açıklamaya ne hacet.. bu yazıyı okuyan insanlar kendine yer begenecek farkındalıkta zaten... hep söyledim hala da söyluyorum.. ilgiyi seviyorum.. ilgilenmeyi ve ilgi görmeyi... şımarıklığı seviyorum.. şımarmayı ve şımartmayı...paylaşmak önemli bi yere sahip hayatımda ve yine aynı hatayı yapıyorum ben seciyorum işte... umarım paylastıklarım ve paylaşımlarım daha dozu aşmayacak kadar olurlar sonrasında ... :) yine de beni yalnız bırakmayan,bırakamayan herkes adına.. burda kendinizi bulacaksınız :)

5 yorum:

Bertan dedi ki...

"ben hediyemi aldım ki :)"
de buldum bende kendimi xD

fosforik dedi ki...

guzel..

Merve dedi ki...

yalnız değilsin bitanemisi:)
ben varım başında yup yup xD

Gizem dedi ki...

rastgele radyoda dinlediğim bir şarkının sözlerini googleladım ve şarkı yerine senin bloğun çıktı. yalnız öyle bi zamanda çıktıki bı blog, dik durmamı sağladı bi anda. kimsin,nesin,ne hissederek yazarsın bilmiyorum ama, amacına ulaştın belkide..:) hiç tanımadıın biri senin beyninden parmaklarına dökülenlerden etkilendi ve silkelenip kendine gelme gücü buldu. bilmesende o kdar büyük bir iyilik yaptınki..çok saol:)

Çağ dedi ki...

sevindim kendime dokunmayan hayrımın başkalarına umut olmasına (: