Pazartesi

...teselli...

Bir umut kapısıydı benimki
Kırılana kadar çalınmaya devam eden,

Biraz inanç lazımdı,içime giren süzülerek
Işığım zifiri karanlıklarla söndürülene dek,

Bir ben lazımdı bana,
Beni bende yaşatıp sevmek amacında,

bir de sen gerekirdi bazen,
yalnızlıklarım vardı,dağılmayan yalnızlıkla...

bir ses duymak ister yine de bu beden,
sessizlikten boğulmadan dünyamda...

bir hayat için bir nefes yeter arada sırada
nefesini paylaşacağın biri olmasa da yanında

yalnızlığınla mutlu olman şart bazen
ihtimallerin umutsuzlugunda kayboldugunda..

ve sen.. hala ağlıyorsan bana baktığında..
Benden kalan bir parça teselli yeter sana...

..çağla bozkır..

4 yorum:

Merve dedi ki...

canım benim=)
nasıl bir kalbe sahipsin sen böyle :):)
bıcırbıcırımsın benim(:

fosforik dedi ki...

ayy cnm mervem.. bıcır bıcırın mı =) tuttum bu sözu :) bana siz yetiosunuz ki zaten =) bi de tatlım :P

Merve dedi ki...

benim hangi sözüm tutulmuyor ki bide o var :p
ne desem...:D
tatlım he.. hadi bakalım tıp =)

Bertan dedi ki...

x)