Cumartesi

Ve yine bir yalnız 14 şubat..

biri var ve biri istiyor seni
karanlıkmışsın onun uçları kırık saçları gibi..

nedense cok benimsedim bu şarkıyı.. o biri ben miydim yoksa?bugun bunları sorgulamanın ne önemi var ki..evet bugun 14 şubat ve benim için dierlerinden hiçbir farkı yok.. yine yalnız yine ... geçen sene bi bitanem vardı herşeyim yakınım arkadasım.. bu sene o da yok.. bu sene de kaderdaşım var.. ilk o kutladı , sonra diğeri,sonra dier, sonra... asıl hatırlanmak istediklerimden ya da istedigim kişiden tık yoktu.. sadece iyi geceler mesajı.. ama bi dk.?? hatırlanmak istiyor muyum ki? bunca şeyden sonra.. tam kalbim carpacak olsa bi kaç saniyem var durdurmak için. aklımın bana çeşitli hafıza oyunları sayesinde.. sanırım bugunluk bu kadar yeter.. tatlım bana karamsarlığı yasakladı dün =) ... sanırım bu kadar yeter...

2 yorum:

Bertan dedi ki...

Kaderdaşım benim :)

fosforik dedi ki...

kaderdaşım sen blog mu actın kii =)