Pazartesi

'Gibi'

Anlaşılmaz,inanılmaz,büyüleyici,körükleyici,yakıcı ve söndürücü bu yaşananlar…aklım olması gerekenin dısında kalbimi nerde unuttum? Parcalandım toparlayamıyorum bi mtlu bi mutsuz çoğunlukla yalnız ve düşünceli… kendimi anlamıorum kendimi tanıyamıyorum.. baskalarından beni tanımalarını nasıl isteyebilirim ki o halde?benim oyunum benim sahnem benim rolum ne peki? Şarkılar ve sözleri… yine mi kendimi bulmaya başlıyorum acaba? Ya da yine mi kaybettim… hayalgucum yuksek benim.. hayalimde yasarım yasatırım öldürürüm yazarım… kaybettiğim biri gibi…bulamadığım ama varlığını bildiğim.. ilk gibi son gibi… var gibi yok gibi… tüm kötü olayları iyiye bağlayan ‘gibi’ eki gibi…ellerim buz gibi… her zaman ki gibi… hep!!!kesik bağlantılar , ruhlarını yitirmiş insanlar.. bunların tamamen dışında ya da tamamen içinde bir çağla… yerini henüz bulamayan nereye yerleşeceğ,ni saptayamayan… kendini sabit bi yere konduramayan o özgür kız…hayalleri olan,onlarla yaşayan… küçük ama büyük… büyük ama küçük …

Uzandığında tutacak kadar yakınım baktığında göremeyecek kadar uzak…belli bi yerim yok hayatta… bazen el sallayan oluyorum gidenin ardından bazen siren düdüğünü cekip giden tren…ortası yok hayatın.. ortalarda yaşamadım,yaşayamam ben…elveda yolcu hoş geldin ey … günler geçiyormuş hoş hala geçiyor gece gündüz gündüz gece… öğlen değilim ben.. geceyim bazen güneşim çoğu zaman… başlar ve biterim..Başladım bitemiyorum…

Hiç yorum yok: