Çarşamba

uffff yaa sözüyle başlayıp biten günler

ouff yaaa... son gunlerde fazlaca kullandığım bi kelime bi sözcük bi ufff sözcük grubu işte...fazlaca karmaşık bazen karamsar bazen daha garip.. evet evet asıl kelime bu garip... uzun uzun anlatmalıydım belki yazmalıydım en ince ayrıntısına kadar ama...sus diyor içimden bazı hisler sus diyor bütün mantığım...bazen belli belirsiz gülücükler saçılıyor etrafa bazen belli belirsiz bi hüzün.. dengesizim sanırım fazlaca... yaşadıkça yaşlanıyoruz...zaman geçiyor,zaman geçiriyoruz...önemli olan ne diye düşündüm geçen gün.. evet ne? ufff neyse ya... anlatamıyorum bile.. kilitlendim...ilginç , güzel, süprizlerle dolu ve garip.. evet evet en cok da garip bi dünyada garip rollere sahibiz... hangisi olduğumu çözemedim daha fazlaca rolum var sanırım..herkes hayatının bi parçasına koymaya çalışıyo..bazıları başrol bazıları figuran... ama .. ama... ben kötü kızım... iblis belki de.. bilmem olabilirm.. ben kendime bile cok rahat zarar verirken... mesuliyet kabul etmiyorum olanlardan dolayı ve olacaklardan olayı... hata olmamam ve hata yapmamam dileğiyle ...

Hiç yorum yok: