Çarşamba

Mutlu günün içine sıçılması...

Ahh ahh... niye dertleniyosun eyy çağla.. eski gunleri ne diye kurcalayıp duruyosun... giden gitmiş kalan sağlar bizimdir...hem daha niceleri çıkar karşına çıktı,çıkacaktır da... kurclamak yakısıyormu sana tavan arasına kalkmıs tozlanmıs hatta yazıları silnmiş o defterleri... onlar seni mutlu edebildi mi ki... yanlıs kişilerle ne diye uğraşıosun..unuttun mu üzmek yoktu mutlu etmek vardı kendini...bana kendimden başka kim yarar sağlayabilirdi ki... kişi listemi değiştiriyorum baştan başa... baştan sona çağ olacak artık maddelerde... kimin nasıl işine gelirse... haydi eyvallah...


Oysa nasılda eğlenmiştim bugün... pınar hocamı da görmüştüm ne guzel... hamburger de yemiştik... oysa nasılda beş yaşında cocuklar gibi gülümsüyordum cevremdeki her hadiseye... oysalarımı ne kadar cabuk yıkıyorlar... anlamıyorum... anlamaya calısmıyorum artkk... be yoluma... gerisi çöp tenekesine...

Hiç yorum yok: