Cumartesi

Bugüne Dair

Geçmiş geçmeliymiş...Fazla kurcalamamalıyım artık birinci perdenin sonuçlarını...

Özlem sarıyor ruhumu bu aralar.Düşünmeden edemiyorum yine de , bir şeyler eksik mi yalnızca iki kişinin olması gereken bi hikayede.Oysa ki fazla bir malzemeye gerek yoktu. Sen,ben ve sevgi hatta aşk olmalıydı.Var mı? Olmalı... Bunu hissedememek benim odunluğum mu yoksa senin soyutluluğun mu çözemedim henüz. Çözmeye de çalışmıyorum belkide.

Pek bir şey yok hayatımda. Ne benim hayatımı etkileyen büyük bir değişim ne etrafımdakilerin.Ufak tefek hatta bazen orta dereceli ya da yeni yollar açmamızı sağlayacak gelişmeler oluyor tabi iyi ya da kötü. Bu da bir değişim elbette ancak soru şu? nerdeyim -evimde , kimim-çağla , neyim-aşık... bazı değişmeyen şeyler var ki değişenleri gözardı etmeye yetiyor...Yeni okulumu gördüm gidip , herşey yolunda gibi gözüküyor şimdi.Hayat karşıma benim gibi insanları cıkarır umarım.Çok iyi olmasına gerek yok çok kötü olmasına da.Dinlemesi , anlaması ve samimi olması yeter belki de. Tabii dalgacı olmaması...!

14 Eylülü merakla bekliyorum...

Abimin askerlik kağıdı geldi. Sanırım bu sefer asker. Çünkü göstereceği okul bahanesi de yok. Aslında onsuz çok yalnız kalırım farkındayım. Ama bazen gereklidir ayrılıklar;özlemek , anlamak için değerini... Hayatlarında belli bir yer aldığım insanların gözündeki değerimi de merak etmişimdir her zaman. Bunu en çok sorguladığım insansa...

Ne zamandır yazmıyordum. Tatil bir yandan , sınav bir yandan...Sen her yandan... Hayatım belli bir sınır içinde geçiyorsa eğer her sınırım senden ibaret.Dört duvar...Sınırlarımı zorlayan yine sen... Hem hayat hem hayalim...

Hoşçakalın...

Hiç yorum yok: