Cumartesi

Hissettiklerimi hissettiremiyorum ve hiçbir şey düşündüğüm gibi gitmiyormuş...Üzülmem bile saçma bilmiyorum belki uzaktan o bile yapmacık ya da basit geliyordur.Konuşmuyorum,konuşamıyorum...

Çok özlemişim seni bugün daha iyi anladım... Daha çok istedim yanımda olmanı.Beni korumanı kollamanı...ihmal etmişim uzun zamandır ya da kaybolmuşum eksiklikleri ararken.Anlamamışım asıl kaybolanın,büyük eksiklik yaratanın sen olduğunu.Özlemişim hemde çok... kac ay oldu geçen bayram mıydı? belki biraz daha sonra ama ne farkeder ki , vefasız çıktım dimi... Paylaşamadım dertlerimi sevinçlerimi,göremedin işte gösteremedim kendimi.Artık rüyalarıma da girmiyorsun .Kİmbilir belki senden fazla düşünüyorum başkalarını.Sana haksızlık etmem ama ben dimi...herşeyi herkesi kendine getiren sen, sen yoksan darmadağınız işte...

Hala sana telefon etsem sesini duyacakmışım gibi... Hiç bitmeyen hikayelerin ölmeyen karakterleri gibisin... Sen ölmeyensin...

Bayramın mübarek olsun... ellerinden öperim dedecim...

Hepimizin bayramı mübarek olsun ...

2 yorum:

Mor Mor(: dedi ki...

ÇağLam..
hani bayram planlarımız vardı..:D
biri çekti gitti kalan sahalar bizlere ömür xD

Çağ dedi ki...

biz de planlar tükenmez ki =)