Perşembe

Bey-az Kaybı

Bende gizlediklerimi sır, söylediklerimi yalan sanırdım.Hepimiz kirlendik ya da kirlenmişiz dünyada en karaları beyaz sanmışım.Bugün,bu gece sizden önce ben utandım...
Konusmaktan soğudum , gözlerimi yumdum... Tutamam içimde,peki ne yapmalı... dağıtayım mı herşeyi herkesi bi lafımla...ama hakettiğini yasamalı mı cidden insan peki haketmeyenler nasıl kaldırır bu gercegi nasıl çürür kalbi...peki çağ şimdi ne yapsın...Uzatın suratlarınızı içi geçmiş hayatlarınıza ben geçerken tüküreyim hayatlarınızdan...Nefretim oluk oluk,ellerim buz gibi...

hazım sorunum var... Hayatımdan defolun !!! gri bile kalamamıs insanlar renklerimizi çalmayın.Zaten 1,5 parçam artık yok...

Beni azrail değil insanlar öldürecek...Beni insanlardan çok canımdakiler öldürecek...

Pardon BEY efendi ama çok AZ kalmışsınız rolünüzde,ailenizde...

Hiç yorum yok: