Cuma

gözlerim karanlık

Şekerci nine bana öyle bi seker ver ki tüm duygularım tatlansın azıcık mutlu çok umutlu olsun ama...Çevreye dağılan ilginin bireyselliğe yansımasını beklemek bir gün öldürecek beni.beklemekten vazgeçmekse ilgi alanım değil çoğu zaman...

suratım düşüyor,ellerim üşüyor,gözlerim hüzünden fazla öfke taşıyor...taşıyor sabrım taşıyor sevgim oluk oluk bitmesinden korkuyorum belki içimdeki son demlerin...ölmemek icin dienr gibiyim.kurtarma cabalarımın vasat sonuclarıyla bi kademe daha çökmekteyim her gün her saat her dakika braz daha dipteyim...

çok garip bir şaka bu öyle olmalı değilse acı ... gözlerim kapanıyor ama kapanmamalı gözler önünde aynı sahne aynı çehre aynı mimikler...aynı sen, aynı ben...karanlıkta kaldım karamsarlaştım,sorumsuzlaştım.gözümde hiç bir sey yok gibi sanki...Başlayamadıklarımda bitiyorum başlattıklarımda bitiriliyorum...

gözlerim karanlık artık dünyaya.Baktıkca gercekleri görmek cok sahte aslında... sadece mutlu olmak istemiştim...Sahte de olsa gercek hissedebilmeyi...seni...seni...

gözlüklerimi getirin bana pembe mavi ama uyucam...en iyisi uyumam en iyisi uy-u-mak bu duruma...

yorgunum, mutsuzum, çaresizim,umutsuzum...

Hiç yorum yok: