Pazar

''HAYIR''


Benim bütün yazılarım kişisel neredeyse... Bu yüzden garipsenmez sanırım.

Hayatımda ilk dediğim şeylerin son olmasını istedim.Ne yalan söyleyeyim hala bazı isteklerin önüne geçemiyorum.Şaşkınlıklarım hep senden yana.Gerçekten bu kadar önemsendiğimi nerden bilebilirdim ki. Açıkçası hala aklına geldiğimi görmek beni mutlu etti niye sence? neyse soru sormak yoktu . Cevap vermek vardı.Sen yazmayacağım dediğin halde okumaya devam ettim.Yenileri görmedikçe eskileri... Ve ben sana hiç yalan söylemedim.Oysa herkese çok da dürüst değilimdir. Ama bilmen gerekirdi herkes olmadığını.Dün gece o kadar çok geldi ki aklıma...Mimiklerin,tepkilerin,sözlerin... Artık eminim hissediyorsun.Onun arkasından yazı yazmışsın . Gerçekten istediğin tek bir cevap mı? yoksa cevabın getirdiklerini yaşamak mı ? Şimdi kalkıp ben arasam , benzer konuşmayı yine yapsak bu sefer sen mi Çağla olursun acaba? Neyse aklına takılan sadece o sorunun cevabıysa eğer... tek kelimeyle ''hayır''... Sanırım bundan sonra beni düşünmek zorunda kalmayacaksın... bende bitmeyen bir hatırın var çünkü.Bitiremediğim kadar değerin...

ben böyle daha az üzüleceğimi düşünmüştüm. Ama kimse uyarmadı beni.Sen benim bitmeyenimsin...

Hiç yorum yok: