Salı

Sıradanlık

Ufff bunalıyorum . Sürekli yanımda olan benim her derdimi kahrımı çeken insanları da kırmakta üzerime yok sanırım. üstelik sınavlar yaklaşırken ben sınavlar harici herşey düşünmekteyim...Askıya aldığım tiyatro kursunu tekrar gündeme getirmeye çalışıyorum bu aralar. Bir de maddi imkanlar olsaydı sorunların bir kısmı oluşmazdı zaten ya neyse.
geçen gün saçlarımı kestim.Yapacak başka bir şey bulamadığım için muhtemelen...yazı yazmaya devam ediyorum gerçi bunun dışında tamamen bana özel olan yazıları. Bazılarına ellerim gitmiyor ya da bırakıyorum bir yerlerde toparlayamıyorum.Neyse çok yorgun hissediyorum kendimi. Çok sık hastalanıyorum bu aralar. Gerçekten kendime dikkat etmiyorum sanırım. gerek de duymuyorum. Paspal bir haldeyim.Okula bile özensiz gidiyorum o kadar halsizim yani (: okula alışıyorum hatta alıştım ama sanırım arkadaşlarım olmassa hiç gitmeyeceğim.Tek başıma kalmayı sevmiyorum çünkü.
Üstelik yılbaşı geliyor... Dışarı çıkmama izin yok tabii ki de... Bari evde kutlasam ya arkadaslarımla... Yine uyuyarak geçiririm sanırım.Zaten ne anlamı var ki... Dinlenmek için olabildiğince zaman işte Çağ daha ne olsun ...

Mustafa'dan haber bekliyorum bu aralar...Yeniden hayallerime dönmeye az kaldı...

İyi geceler...

Hiç yorum yok: