Perşembe

Yeni yılın yenilikleri...

Yeni yıla yeni kararlar ve yeni uygulamalarla girdim... Hoşgeldin sen...Hoşgeldin yeni yıl...
Unutulması zor hatta imkansız iki gün... İki gün mutluluk. Kendimi hiç bu kadar iyi hissetmiş miydim? böylesine sevildiğimi ,şımartıldığımı...
Hoşgeldin, ama keşke gitmesen... Şakaya dönüşen gerçeklerle kaplansa her yan , ciddi şımarıklardan olsak birlikte...
Alışmamalıyım, alıştırmamalıyım kendimi... Artık böye olmalı diyordum oysa... Son 3 gün...
Yazamıyorum,yarım kalıyor herşey... İki bardak şarap içtim. Şimdilik üşümüyorum.Birazdan hem mutluluktan hem kaygıdan içmeye devam ederim sanırım. Kazanmanın ve kaybetmenin aynı anda verdiği tadı yaşarım.
Şimdilik hoşçakal...
Nice musmutlu yıllara... kısıtlama olmadan, sınırsızca...
ağzımız kulaklarımızda...
Bitmek bilmeyen günlerin ümidiyle şerefe...

Hiç yorum yok: