Pazartesi

!

Senden çok şey öğrendim ve öğrenmeye de devam ediyorum...Teşekkür ederim yaşayamadğım herşeyi yaşadığım için.Özür dilerim seni suçlu hissettirdiğim için. Hala büyümeyi beceremediğim gerçeği belki ya da bunun arkasna saklanışım bu.Bilmiyorum.Yinede iyi ki o gün akşam üzeri deniz kenarında oturmaktan sıkılıp eve gitmemişim.Yine de iyi ki başladığım bir hayali sürdürmüşüm.En azından o zaman bile olsa mücadele etme duygusunu yaşamışım.Sonunu bilmeyi bırak başı olmayan bir olguyu çabalamışım.Bir yerde başlamışım.Yakında uzunn uzunn yazacağım sanırım ilk denilen duyguyu yaşamanın tadın ve ayrıntılarını.Ayrıntıları unutmaktan korkuyorum.Özellikle taşların arkasındaki yazıları...

Dedi kız...

Ç

Ben uyurken
Duvarıma tırmandın
Güllerimi yoldun

Ve bütün şikayetin
Sen uyurken
Bahçene girenlerden

Özdemir Asaf

Hiç yorum yok: