Çarşamba

Hayat...

Dün mükemmel bir film izledik abimlerle.Etkilendiğimi söylemeliyim açıkcası.Duygusallığımın başgöstermesi bir yerde kalsın zihinleri bulandırması ve ayrıntılara dikkat çekmesi filmi başarılı kılmış benim gözümde.Sanrım izlemekte geç kalınmış bir film ama bir şeyi geç de olsa yapmak hiç yapmamaktan daha iyidir diye düşünüyorum.Elbette ki herşey zamanında yaşanmalıdır ama gecikildiği içinde vazgeçilmemelidir gibi birşey işte.Neyse yine uzattım sarpasardı yapacağım muhabbette...(Anestezi)
***
Dün gece Onur'la haberleştim biraz.Onun her insanın yaşayacaklarını erken yaşta yaşamaya başlamasındanda etkilenmediğimi söyleyemem.Onun kadar üzgünüm.Üstelik aramızın limoni durumda olmasının böyle bir olayla düzelmesi beni ayrıca rahatsız ediyor.Onun için keşke diyeceğim şeyler oluştu kafamda.Zamanında onu kırdığım için vs.Neyse şimdilerde yine de yanında olabilmek biraz daha iç rahatlatıcı.Zamanın bize getirdiklerini yaşamaktan başka bir çaremiz kalmıyor bir yerde.Kader diye de bilinen yaşamın bilinen seyri bizi her zaman hazırlıklı yakalamıyor malum.Bu demek oluyor ki insan her olasılğı düşünmeli başna gelebilecek.İyi ya da kötü.En azından farkına varmalı.

Hayat; öğrenmekle bitmeyecek kadar uzun,öğrendiğini anlayamacak kadar kısa...

1 yorum:

TheExistence dedi ki...

son cümlen hoşuma gitti :)