Pazartesi

Merak merak merak...???

Dayanamadım yine de yazacağım.Çok merak ediyorum.Arada sitem dolu bazen sevgi kokan yazılarının bir kahramanı bir sahibi var mı? gerçekten kimi düşünerek yazıyorsun? Tabi ki de bana yazdığını düşünemem öyle bir yetkim yok.Ama merak işte...Mesela 2010 da yazdığın şiir... Öyle güzel ki... Okudukça kimi bulmalıyım içinde? yazmamak için hissettiklerimi kendimi zorluyorum... Belki de hep yaşadığım şeyler bunlar...4 seneden beri... Geçer demek yok Geçmeyecek.ÜStelik öyle bir çıkmazdayım ki...
Neyse bugün bir kızın bloğunu okudum çok güzel yazmış karşılıksız aşkını.Kimbilir belki de sanadır.Hatta muhtemelen sanadır.Ya da bence kesinlikle öyle...Bazı tarihlerdeki karamsarlığı düşüncelerimle örtüşüyor çünkü... Özellikle o kızın yerinde olmak isterdim ifadesini nedense direkt kendimle bağdaştırdım...Durup dururken kskandım işte...
Nedeni muamma...

Neyse efendim hiç kimse benim kahramanımı benden çok sevemez,sevmemiştir de...

Hiç yorum yok: