Pazar

Rüya


Çok garip bir şekilde uyandım bu sabah.Dün gece uyuduğumu anlamadan uyandım.Öyle gerçekçi görmüşüm ki rüyayı affalladım biraz uyandığımda.Bir Kahraman gördüm.Artık görmemem gereken türünden.Yaşadıklarımız yaşanmış yine,Herşey kuralına uygun gitmiş.Rüya olduğuna inandıracak en ufak bir terslik bir aksama yok ki senaryoda.Bende uyanamadım işe tabi.Neyse...Bir şekilde konuşulmaya başlanmış o ulaşılmaz kahramanla.Aslında burda bir sorun olduğunu hissetmem lazımdı.İmkansız bir şey öyle pat diye olmaz ki.Efendime söyleyeyim.Yaşananlar yine yaşanmış,sonuçları yine aynı gelişmiş ve bütün bunların zaman içerisindeki etkisi de aynı olaylarla başgöstermiş.Ama bir yerde tıkanılmış ve dayanamamış başrolünü kaybetmeye hikaye.Aradaki sorunların çözüleceğine inandırmaya kalkmış kendini sonra birde bakmış bu kanıda olan sadece kendisi değil.Şaşırmış mutlu olmuş ve beklemiş... Konuşulanların gerçek olmasnı,kırılanlar kaybolanların onarılmasnı...Ve beklerken bu kız uyanır... Uyandıktan sonra biraz bakınır,kendine gelmeye çalışır.Zaman mekan aynıdır.Ama bir pencere yoktur hayata açılan.Rüya olduğu bariz bir şekilde ortadadır.Oturup düşünmeye başlar yüzünü yıkamadan.Benim rüyalarım gerçek oluyordu bir ara acaba... Yok Yok sonra gercek nedeni anlar... Çünkü düşünerek yatmıştır..İnsanlar uyumadan önce neyi çok düşünürlerse rüyalarına girermiş,etkilenirmiş sanırm ondan... Neden düşündüğüm ise...

Sonuçta rüyaymış ve uyandık...Bir varmış,bir yokmuş...
Ama kızın aklında sürekli onu en çok kıran sözlerin yankıları varmış... Son gün konuşulan son sözler...Onları duyduğu kadar samimi bir tek laf daha duysaymış bunları içerlemeyecek kadar şansa boğarmış hayat'ını...Bir varmış,yok olamamış...

Hiç yorum yok: