Çarşamba

var-yok

Ve uyandık. Bir ruyanın daha sonundan yazıyorum.ama herkes ruyalardan uyanılcagını bilir.ama uyumak zorunda hisseder ya kendini. O duyguyu yasıyorum simdilerde .Ama ben uyumak zorunda oldugumu değil uyanmak zorunda oldugumu hissetmenin burukluğundayım hala.Güzel başlayan eğlenceli devam eden ve unutulmaması bir gün olduğunu hatırladıktan sonra acı sonla biten 4ocak günü. Diyebilecek pek bir şey yok...Geçmiş olsun hepimize.Özellikle de bana. Umarım çabuk geçer mesela bir ay sonra tekrar uyumak koşuluyla.Seve seve.Meraklıca...
Teşekkür ederim...
Yazamayacak kadar yorgun ellerim,gözlerim.Yine de anlaşılacak kadar yazmak istedi işte Çağ.Komik m oldu karmaşık mı yoksa...Gece gündüz demeden boynumda bir atkıyla geziyorum.Aynı koku aynı his...

iyi geceler yanımda olanlar ve olmayanlar...

Hiç yorum yok: