Cumartesi

Ve Bir Kış Günü

Ve bir kış sabahı bembeyaz karlar üzerinde insanın aklına olmadık düşünceler geliyor.Daha çok kararmış fikirler ama.Pek bir beyazlığı kalmamıs sanki...Tam bu havalarda İstanbula çok arkadaşım gelecekmiş.Kaderdaşım(Bertan) bunlardan bir tanesi .Diğeri ŞAhin. Diğeri eski bir arkadaş.Sonra sırada meleğim,bizim kızlar,Neşem de var tabii.Ve sonra sıra yine okuluma gelecek gibi...Asıl beklediğim istediğim insan gelmeyecek gibi.Açıkçası pek de dışarı çıkasım yok.HE bir de bu sıkışıklıkta tiyatroya gitmem lazım mutlaka. Gizemi alırım yanıma sanrım arkadaş olarak. Mustafayla beraber G.O.P. gençlik eğitim merkezine kayıt olacağız.Ve ordanda sürücü kursuna.Saçlarıma da alışmaya çalışıyorum bu aralar...
Tabii bu arada öss ye de çalışırım biraz belki.Çünkü ne olursa olsun sınava gireceğim sanırım. En azından aklımdaki bir kaç düşünceyi yerine getirmek için.Off amma da yoğunmuşum. Sanırım bir ara yakınımdakilerin görüşme nedeniyle canlarını sıkmaları normalmiş.En iyisi kimseyi mecbur etmemek ve hayatına daha bireysel bir yön vermekmiş.O kadar düşünmeye karşı birşeyler yapamamak da var tabii işin ucunda.Bakalım hayat bize neler gösterecek... Gerçi bir kere de şaşırtsın beni şu dünya ya...Bir hikayeninde sonunu tahmin edemeyeyim.Bir kerede mutlu son görelim.Hoş olmaz mıydı??
Bu soğuk günlerde içinizin ufak şeylerle bile olsa ısınması dileğiyle...

1 yorum:

TheExistence dedi ki...

Mutlu sonlar bize uzak malesef şimdilik ama.. sonları sevmiyorum ve aslında son diyede bişey yok ki tek son ölüm. yaşamak için daha cok umudumuz olacak kaderdaşım.. nekdar bunları sen bana desende bende sana diyorum :) kaderdaşız ya işte :)