Pazartesi

hayaldeki hayat....

Seni kimler aldı,kimler öpüyor seni
Dudağında dilinde ellerin izi var...

Bu günlerde bu şarkı çok takıldı dilime Sezen Aksu'nun. Neden mi ? Belki kaybettiklerimizin bir daha kazanılamayacağını farkında olduğumdan dolayıdır.Hazmetmeye çalıştğımdandır.Artık elimdekilerle ne kadar mutlu olabilirim sorusuna cevap aradığımdandır.Ya da tartıya koymaktayımdır ne için nelerden vazgectigimi...Nasıl ağırlık elde edeceğimi de bilseydim belki mutlu olmam kolaylaşırdı.Demek ki hala arayışlar sürüyor.Ne arayışı?İçimdeki seni.Hala yüzleşiyorum. ama 2 doğru varsa 1 yanlış da buluyorum aralarında.Ama bu bir şey ifade ediyor mu hayır.Doğruları görünce bak gördün mü hata etmişim arkamı dönmekle diyorum.Yanlışları gördükçe haketmişimdir kesin diyorum ya da zaten yanlışlar olmasa doğruları göremezdik diyorum ya da yanlışlar arada limoni tat verir mayhoş olur ilgi çeker ilişki vazgecilmez sıkılınmaz bir tada ulasmaya calısır diye dusunuyorum. İşin komik taraf bu.Ben ne yaşarsam yaşayayım, hangi zamanı neyi anarsam anayım toz konduramıyorum işte.Hep iyiye yoruyorum.Daha güzelini apmış,en güzelini en iyisini yapmış,benim aklım ermemiş diyorum.En kötüsü de bu ya.Ne yaşarsam yaşayayım o haklıymış diyorum haklıymış.Ya da gülümsüyorum işte. Sırf o öyle görsün öyle hissetsin diye...biliyorum artık okunmuyorum da.Ciddiye alınmıyorum veya hayatlardan soyutlanıyorum.Kurtulmaya çalışırcasına benden...Ne diyim yine haklısın... Hangi laf hangi olay hangi yanlış seni haksız yaptı ki benim gözümde en fazla incinirdim ama kızamazdm.Üste çıkamazdım. Sen hep en mantıklı ,doğruydun.Hatasızdın.Belki de hala öylesin ve ben bu yüzden mısralarımda tek başımayım mı demeliyim...Sen sözlüktün ufak kız için.Minik denilen bazen.Onu büyütebilen bir pusula bir sözlük...Her başı sıkştığnda yalnız kalıp aklında bir kahraman oluşturduğunda karşısına çıkıp onun' içinde bir ışık' yakan...böyle böyle belirdi kahramanın yüzü...Netleşti artık buğulu veya şüpheli bile değildi...Bu yüzden artık kaybolsa da kahramanlar yüzleri ve izleri unutulmayacak kadar net,kalıcı...

Hatasız bir hayatında hata bile olduysam umarım sadece mayhoş bir tat bırakmışımdır.ekşimsi ama acı değil...

Neydi şimdi bu yazı... Bir kızın hayalgücü diyelim ... Ben hep hayallerimle ve hayalimdekilerle yaşadım.Bunu bazen hayatta da başardım...Başardıklarımın şerefine... bitmeyenlere,yazılarıma,ilham kaynağı olan sızıntılara...

1 yorum:

Adsız dedi ki...

okuyorum merak ediyorsan. en son konusmamizda kontur aldiginda beni arayacaigini soyleyipte aramamana ragmen. yilbasinda seni iki kere arayipta cevap alamamama ragmen. ve facebook uzerinden biriyle evli olmana ragmen. sen okumamami isteyene kadar da okuyacagim. ama sen ben isteyene kadar okuyamayacaksin. iste o ragmenlerden oturu.