Pazar

Kısaca yaşamım...

Ne zamandır tam anlamıyla anlatmıyorum kendimi belki de zamanım kalmıyor ya da gerek duymuyorum. Bu kadar zaman sonra üstelik yazılarımda tek tük e inmişken kimlerin merak ettiğini ya da hala büyük bir sabırla okumak için sayfamı açtığını bilmiyorum.

TEGV de artık ben de bir gönüllüyüm ve bir kaç dersi daha aldıktan sonra eğitim vermeye başlayacağım iki hafta sonra.Fındıkzadede ki Sema ve Aydın Doğan Eğitim Parkında saat 15:00-17:00 arası. Dersten çıkınca perşembe günleri gitmeyi planlıyorum henüz.

Bu hafta içi de artık şu tiyatroya kayıt olalım bakalım.Haftada iki günde okul çıkışı oraya gideceğim umarım günler çakışmaz.

Önümüzdeki Çarşamba ise bizim okulun yan tarafında sürekli gittiğimiz Sütlü Kahveye gitmeyi planlıyoruz. Biraz canlı müzik dinleyelim dedik özellikle de mercimeğin doğumgününe denk gelmesi bizi bu plana sürükledi aslında.Ama yinede eğleniriz biliyorum ya da bana güveniyorlar diyelim.

Ama en önemlisi de şu geçtiğimiz cuma gözlemimiz vardı gece gözlemi yarıda bırakmak zorunda kaldık hava kapadı...

Ve yarın yani pazartesi yine gece gözlemimiz olacak sanırım saat 19:00 da başlayacak.Ve yaklaşık 9:30 a kadar sürecek...

Vay be beni bulmak ne kadar da kolaymış saati saatine belli yerim yurdum... Biaz yoğunum ama aralarım ve dinlenme saatlerim hariç :)

Hee bir de bu yoğunlukta spora ve diyete başladım faydasını da görüyorum bile ...

Hoşçakal...

1 yorum:

TheExistence dedi ki...

Yazılarında yaptıklarından ve yapacaklarından cok içinde yaşadıklarını okumaya alışkinken bunu okumak beni şaşırttı acıkcası :) Gerek duymamakta iyi bişey rahatsa kafan ne güzel :)