Çarşamba

Aşk yolcusu kalmasın...

Vay anam vay. Neler oluyo sana çağla...Gülerken ağlamaya başlıyorsun ya da dengesizce gülmeye çalışıyorsun çok ilginç.Hazmedemediğin bir şeyler mi var hayatında... Aslında SEVİYORUMMM ULEYYYYNNNN tarzında bir çığlık kopartmak istiyorum ya kim takar diye de düşünüyorum sonra. Keşke bu konularda bari biraz ilgiyi hissedebilsem. Vurdumduymaz mısın sevgilim?

Umutluyum,heyecanlıyım. Sen ile Ben kavramını belki de tam anlamıyla tekrar olusturmak için sadece 18 gün kaldı...Senden daha çok paniğim belki de. Belki de sinirlerim ondan bozulmuştur. Ama ne var biliyor musun ? Sevildiğimi biliyorum ya da hissediyorum en azından. Her ne kadar sevgi anlayışın bana pek uymasa da (: Teşekkür ederim her zor zamanımda çıkıp yanıma gelip önce arkadasım olabildiğin için,teşekkür ederim beni çekebildiğin için,akşamları gordugum ruyanın etkisiyle sana çemkirdiğimde sanki hiçbişi yokmuş gibi uyumamı sağladığın için... Teşekkürler sevgilim diyebildiğim için artık ağız dolusu.Artık hayatımda değil hayatım olduğun için (: işin komik tarafı ailemle bile tanışmayı göze alacak kadar cesaretli olduğun ya da yanımda durabildiğin için ...

Masmavisin , gökyüzümsün benim. Bazen kaybolduğum ama artık ezberlediğim rotasını...Düşlerim gibisin toz olmayacak kadar sağlam , düş-meyecek kadar ayakta,rüyalarım gibi gerçeksin... gölgem gibisin bazen.Nefesini ensemde hissettiğim... Özlediğim,sürekli özlediğim... Geleceğe dair planlar kurduğum prensim . Neydi bizim sevdiğimiz heh ''çokoprensim '' (:

hoşgeldin sayfalarıma hoş geldin artık bomboş kalan tozlanmaya yüz tutmuş raflarıma...Odamda bir ışık ve heryer sen... daha çok yanımdasın daha çok hayatındayım.

İzmir bekle bizi,biz geliyoruz (: abimin yemin töreni ve hasret giderilir.Mavi bir dünya ve özlem giderilir sonrası mutluluk ve aşk . uzaktanda olsa yakınımdasın artık. En yakınımdakileri arkada bırakacak kadar.

O zaman... biz müsayit bir yerde gülebilir miyiz kaptan (:

İyi akşamlar...

Hiç yorum yok: