Perşembe

Çağ yazıları

Offf Allahım ne yorucu birgün...

Sonunda tegv de görevimize başladık .Aman Allahım ne haşare çocuklardı onlarr yahu. Birinci ders ağlayanlar ikinci ders bana sarılmaya başladılar. Sanırım alıştırdık kendimize bir günde. Mutlu oldum.Özellikle emircanın bana çiçek vermesiyle günün anlam ve önemini kazanmış olduk.Yumurcak nolcak bi de söz dinlemelerini sağlayabiliriz gibi geliyor ama yaratıcılıgımızın sınırların zorluyoruz.İtiraf edeyim ki çok fazla akıllı olanlar var içlerinde. Amaan sevdim yine de yeni arkadaşlarımı :)

Hayatımıza gelelim. İsmi olan ama kendisi olmayan insanla cevrildi hayatım belkide insanlarla ama biri ikisi çok belli.Ya anlamını taşı ya da anlamını da al git değil mi?

Bu aralar çevremde bir hayalet var hissediyorum ve aslında çok yakınlarda...Bu kadar ilgi fazla bana.Şımarıyorum... Ama kime... Canlılığını hissettirmeye korkan bir hayalet var hayatımda.Paramparça olmuş hayatını toplarken parçalamaya çalıştığı hayatımın dışındaki içinde ya da içindeki dışarı da...

Ehh be İstanbul... Bugünün daha sonundayız birlikte.Bugünlerde kısmetimin açılmasından oldukça rahatsızım... Lütfen içeri girmeye çalışmayın... Cenazeye gittik,cenaze olduk...

Neyse efendim uzun lafın kısası u.l :P şaka şaka bu espriyi hiç yapmadım sayın.Aslında ne hissetsem ne söylesem az bilmemekteyim. Ayrıca herzamanki kaostayım. Haftaya İzmir'e gidecektim ama sanırım bidahaki haftaya ailemle gideceğim.Abimin yemin törenine... Nasıl özledim Canımı ya... Gelsin de bi tavla atak,ifadesini alayım öyle yollayayım onu ustabirliğine (:

Ve son cümlelerimde şunu belirtiyorum.Diyet hiç bozulmadan son hızla devam ediyor ve bunun getirilerini de hissediyorum.Öyleki arkadaşlarım hayvanlaşıp 2 menü yediğinde ben fast food mekanında salata yiyorum :/ ama olsun mutluyum , umutluyum. Ama spor işini fazla abarttım sanırım bi insan bütün gün hareket edemez ki ....

Hoşçakalın sevgili okuyucularım .Bir Çağ yazılarında daha buluşmak üzere...

2 yorum:

TheExistence dedi ki...

Espiri iyidi ben beğendim :D

Çocuklarla olurken cocukca davran işe yarar bazen :D hayırlı olsun bu arada :)

Senin diyet neyine be :D off off sen böyle yaparsan biz napalım :) ot yeme cok gaz yapar :D

Çağ dedi ki...

ya napalım be kaderdaşım :D bildiin otlanıyoruz bazende ızgara benim için ödül oluyo ama cok iyi gidiyor diyetim teytey:D