Pazartesi

Kayıp (:

Yorgunluk yine had safhada birde dün o soğukta öyle ki bir ara kar atıştırırken ben durakta otobus beklemekteydim bir kac nazlanma cumlesinden dolayı baska otobuse de binemediğimden beklemek durumunda kaldım dolayısıyla soğuğu yedim hatta yaladım yuttum... Ondan dolayı dün koltukta mayışmışım hatta bayılmışım bugun de istirahata cekilirdim zaten...

Bugün evde kalmamla birlikte alt kattaki tv bozuldu.İnternet bağlantılarım zayıfladı...Bundan dolayı üst kata çıkma kararı alarak donma olasılıgımızı arttırdık. Ama alışıyoruz ne yapalım.

Dün merak etmişler beni dört bir koldan.. Hah! Ne güzel işte. İstediğim bir tepki bu.Her ne kadar bilmeden uygulamış olsam da iyi olmuş diyebilirim.Aslında kimse umrumda değil.Aslında herkes umrumda.

Hayaletim hala yanımda ya da yakınlarımda gibi.En azından henüz.Yakında ben de uçup giderim zaten bu hararetle...

Ne için yaşıyoruz sorusuna cevap aramamak için kendimi yıpratıyorum.Henüz gencim ama malesef çabuk yaşlanıyorum... Belkide hızlı yaşayıp genç ölmek gerekli.Amaaan bunuda düşünmeyeceğim (:

Bugün de kadınlar günü. 2 düşünceli erkek tarafından kutlandı kandınlar günüm ikisinede teşekkür ederim.Genelde beni arada bırakan bu iki kişiye...

Kalabalıkta öylece duracağıma yalnızlarda oynamayı tercih ederim .Hayat sen bana ne yaparsan yap gülmeyi başaracağım (: Bir şans verilmişse nefes almak için,sonuna kadar kullanmalı bunu insan...

Ahhh İstanbul...

Hoşçakal...

Ey aşk nerdesin?

Hiç yorum yok: