Pazar

Seni Seviyorum Çağla (:

Dün neler olmadı ki?

Küçük bir trafik kazası atlattım ama iyiyim şimdi.Korktum sadece biraz fazlaca.Üzerimden titreme gidince daha da rahat oldum.Aslında alışmam lazım genelde bindiğim otobus,tramvay,metro,minibus ya arızalanır ya kaza yapar ama dun Mustafa bile isyan etti çok uğursuzsun diye.

Ve ne öğrendi Çağla hayaletlere yer verilmemesi gerektiğini çünkü onların kaybolduğu zaman nereye gittiğini göremezsiniz hatta öyle ki bazen kaybolduğunu göremezsiniz çünkü onlar aslında yoktur! görünmezdir.Benimkisi halisünasyondu geçti bitti (: Geriye kalan mutluluk ve huzur...

Bu yazıyı açmak , uzatmak isterdim ancak biraz dinlenmem lazım gerçekten rahatsızım. ama mutluyum.

Ahh Çağla Ahhh... doğru kararlar verince seni ne kadar çok seviyorum bilemezsin (: Bazen benden artı puan alıyorsun.Bazen gülümsemeyi hakediyorum.. Ohh rahatm ve bunu seviyorum (:

2 yorum:

TheExistence dedi ki...

Geçmiş olsun :) iyi olman güzel :)

Çağ dedi ki...

eveeet iyiyim mutluluğu öğrenmeliyim mutlaka canım sıkılacaktır onları da yine abartarak yazacağımdır ama olsun (: insanın canının sıkılacak duruma gelmesi bile önceden mutlu olduğunun ispatıdır en azından (: