Pazartesi

Tehlikeli Çağlar

Bunlar tehlikeli Çağlar...(:

Vay anasını ya... Neler gördük hala neler görmeye çalışıyoruz? ben kaşınyorum yaramazlık yapıyorum ama hayat bundan ibaret değil mi? ya yaramazlık yaparsın suçu başkasına atarsın ya da yaramaz olan bir şeyler üzerine kalır... neyse efendime söyleyeyim deli dolu uçarı kaçarıyım bu aralar,artık,sanırım ya da :D

Neyse bakalım düşünmekle geçmez hayat...Hayat demişken, hayat güzel ve yaşamaya değer.Ben sadece hayatın karmaşası içinde kaybolmamak... Unutkanlıkların arasında,tozlanmış raflarda hapsolmak,ışığı görmeye calısan bir cift göz olmaktan kurtulmak istiorum belki de oyle değilim ve öyle olmaktan korkuyorum... bilmiyorum ki... Seviyorum... ve fazlasıyla seviliyorum...Bir seviyor üç seviliyorum hatta... ya da bir e üçx10 ...insanları kendi hallerine bıraknca sevmeyi sevilmeyi ögrendim... belki yanlıs insanlar tarafında bekledim ümitlendim ya da yanlış kişilerle öğrendim sevgiyi.. şuan ne dogru bilmesemde..yanlış da olsa yalan da olsa sonu da olsa sevilmek güzel... sevinin seviliyorsanız (:

yanlış insanlarla doğru duygular yaşamak ne kadar hata olabilir ki??

Hiç yorum yok: