Salı

amaçsız da olsa sonuç bu

ne önemi var ki...artık ne önemi var ki...

okunmadığımı,okunsamda artık anlamının kalmadığını düşünmekteyim sanırım fazlaca da haklıyım.

artık umurdışıysam,umrunuzun dışında kalırım.

Yine benim emektar defterime devam ederim belki,

belki günün birinde yine değişir herşey,ruyalar gerçek olur ve yine dönerm birinci çoğul olarak...

benim hala umudum var,

ya da olmalı mı??

boşversene, vur çağla kendini sahillere...

Çok üstüne gittin kendinin, zaten herşey seni ona doğru iterken,ona ait gördüklerini aldın cebine koydun cıktın yola...atamamanı da geçtim, onun her gölgesine selam verdin,her takdirini her imrenişini ibret aldın kendine yine devam ettin..

yetmedi... belki de hayatıın hayranlık derecelerine bile o yön verdi , o da yetmedi sen onun sessizliğine uzatırken kulaklarını, sen gittin onun hayran olduklarıyla onu yaşamaya çalıştın...

ne yalan söyleyeyim belki günübirlik de olsa bunu yaşadım...

madem buralar artık gölgeler diyarı,ben giderim gölgem de benle gelir...

olur ya bir gün,

ya da boşver...

belki kısa belki de cook uzun sure sonra belki de o süreler hiç bitmeyecek sonra ama

hoşçakal...

soğuk bi veda gibi belki.

Hiç yorum yok: