Cumartesi

Basit bir yazı

dün çok güzeldi.Teşekkür etmiştim yine edeyim.

Bugün çok güzeldi.Teşekkür ettim yine edeyim.

Dün ironman 2 ye gitmiştim.Güzeldi,tahminimde ve beklediğimden daha güzeldi hatta.

Bugün boğaziçine gittik.Aşiyan müzesini gezdik.Ve konuştuk saatlerce.Patronumu çok sevdim ve takdir ettim bugün.Şanslı hissettim kendimi hatta.

Dinlerken seni hatırladığım en önemli şarkılardan biri Sezen Aksu- seni kimler aldı şarkısıydı. Sabah işe giderken ve dönerken radyo da dinliyorum hep.Üstelik Teomanın şarkıları da cabası.Yok Yok romantik yapmayacağım bu saatten sonra.Uyurum birazdan hatta.


Sadece denedim.Başkasını sevmeyi,senin gibi sevebilmeyi başkasını.Senin kadar olmasa da seni azaltacak kadar olur belki diye denedim.Görülen o ki bile bile yine deneyeceğim sevmeyi başka insanları,başka gözleri...olmayacağına bilerek,belki diye...

Sevdiğim sendin,sensin. Başkası oldu,başkası varı ya da olacak elbet. ama senin gibi mi... yok yok. O yüzden de tutunamam bir sre daha.Bile bile sevemeyeceğimi,acıtarak kendimi deneyeceğim.Başkalarını ziyan ederek belki....

Bunun adı hayat...

bugünden itibaren hedeflerime merhaba ayrıca...

İyi geceler şimdilik...

Hiç yorum yok: