Cuma

(:

MAZİ

Kalbimde maziden bugün izler var
Her siyah saatım bu izle erir
Ruhumu geçmişin hicranı sarar
Doğanlar ölür ölen dirilir

Anladım hayatmış mazinin adı
Yıllara karışan her şey ses verir
Hasretle doludur geçmişin yadı
Mazinin elemi bile tatlıdır.

Nazım Hikmet

Bugün o kadar garipti ki ilk defa aklıma ilk gelen herşeyi yaptım.Düşünmeden,korkmadan,amaçsızca...

Hadi dedim şu olsun o zaman böyle olsun o zaman bunu da yapalım bi baktım ki gün bitmiş.Rahat olmam gerekiyor eğlenmem ve eğlendirmem için.Ya da hareketlerimi kontrol eden kimsenin olmaması gerekiyor.Kısacası rahatlamak işte...

Koştuk,güldük belki de uçtuk bir ara (: güzel güzel...

Yarında kağıthaneye tiyatroya gideriz diye konuştuk.Gideriz ne güzel.Merak ettiğim bir oyun,sevdiğim oyuncular.

İyi eğlenceler ozaman bize (:

Hiç yorum yok: